לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

לילה לבן - כנארה שבמושב הזה כבר לא יהיה...


משפט ייחוד...
<לשון דפק לי את המוח!>

בגלל שהמושב שלי כל כך כשרוני ולא הצליח לשמור על מדבית עד סוף הקיץ ועם המזל הרע שהזאת שהגיעה בסוף הקיץ הלכה מסיבות אישיות שלה לא היה לנו מד"ב לחודש הראשון של השנה מה שאומר שלילה לבן מאוחר מידי כבר לארגן ויהיה רק אש לילה קטן ומעפן...
וגם זה עוד לא התחילו לארגן וגם כן המד"ב הצופיפניק הדפוק הזה שלא יודע מה בכלל עושים...
הטמבל חושב שהוא צריך להעביר לנו פעלות אוחחח טימטום!
טוב, לא אהבתי אותו בכלל הלואי שהדבילים של המושב שלי יעיפו גם אותו אבל בגלל שאני רוצה שהוא יעוף אז המזל הנחס שלי יגורם לזה שהמושב הזה יקבל אותו...
חוץ מזה יש לו בעיית עצבים כבר ברגע שהגעתי לישביה הוא צעק על מישהו בפלאפון אבל מזה צעק וטרק את הדלת..
יאי! הוא יעוף מהר =)
קדימה זה הזמן לשים את ההימורים על השולחן כמה זמן הוא יחזיק פה...

ביי ביי
משלומי - שמעכשיו החליט שאסור לו למחוק פוסטים בשביל להמנע מפוסטים קטנים ומפגרים שכתבתי ומחקתי.
נכתב על ידי shlomi.g , 8/10/2006 21:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שניק ב-14/10/2006 19:44



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)