לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

מושב דביל... גם יום זיכרון לרבין אי אפשר לעשות מאורגן?


אוף!
פשוט אוף!
לפני שבוע אני כבר ישבתי לתכנן פעולת רבין יצאה לי אחלה פעולה..
אתמול הרסו לי הכל לקחו לי חומרים מהתקייה שלי בלי לשאול אותי בכלל הרסו לי את הפעולה והחליטו שעושים אותה פעולה לכולם רק בזמנים שונים?
איך זה יקרה אלוהים יודע...
את הסרטון שהכנתי עושים לכולם גם את החדר שהייתי צריך הפכו לחדר הנצחה את אחת הפעילות שלי הפכה לפיעלות לכולם בחדר הנצחה זה ממש מעצבן!
אני לא צריך לבנות פעולה לכל המושב צריכים להבין שתכנים וזמנים של ה' לא מתאימים לכיתות ז'.
בסופו של דבר יש:
מד"ב חסר אחריות שלא מבין בגרוש מה התפקיד שלו ומפיל את האחריות שלו על כולם, צוות הדרכה חרא! שגם כן חסר אחריות או התחשבות, פעולה מסריחה, באלגן ושלומי אחד נורא מבואס.
נכתב על ידי shlomi.g , 1/11/2006 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)