לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

אה!!!! מבחן במתמטיקה ואנ נרדמתי!


תכיננתצי להתחיל ללמוד בארבע רדמתי והעירו רק ב6..
בעעע..
אני עף להתכונן ביי...
נכתב על ידי shlomi.g , 29/10/2006 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחה"צ של בטלה! =) היה כיף =)


לא עשיתי היום כלום!
חוץ משיעורים במתמטיקה אבל זה היה ב12 בלילה...
חוץ מזה באתי עכשיו להכין תיק ואני מגלה שחסר לי המכנס ספורט הקצר.. שכחתי אותו בחדר החלפה הזה באולם ספורט...
אני יצטרך להכנס לשם מחר ראשון לקחת אותם ולא להראות מוזר\מגעיל... בכל מקרה מכנסיים חדשות עלו לי איזה 60 שקל! (מוות למגהספורט)
יום שני מבחן במתמטיקה ואני עדין לא לחוץ אז זה נורא מוזר לי....
מחר יש שעה 9 ולא בא לי =\
ייאלה עפתי להתקלח ולישון..
לל"ט
נכתב על ידי shlomi.g , 26/10/2006 01:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מטיול פתיחת שנה...


למרות שיצאנו 10 מדריכים על 15 ילדים והיינו המושב השלישי עם הכי פחות חניכם לשמור על ילדים היפרים זה ממש קשה!
צריך להמציא דבר כזה שנקרא הפסקת רטלין...
חוץ מזה היה נחמד צעקתי כומ שהרבה זמן לא צעקתי (מורל.. אני לא כזה רשע שאני יצעק על חניכים כל היום) ואיכשהו לא חזרתי צרוד..
בדרך כלל מקצת צעקות או שיעול אני צרוד.

חוץ מזה היה נחמד אם לא נתייחס לחניכים שבשלב כלשהו התחילו ללכת מכות ולזרוק סלעים אחד על השני...
אני מדריך ה' בגלל זה אחרי המסלול לי לא היה סנפלינג {אפילו שחניך שאף שלי אפילו לא יצא!} אלה יום ספורט מטומטם..
היה דיי מבאס וברור שהמושב שלנו הפסיד כמובן...
חבל שהוא לא כמו פעם =\

ההחלפה של המדבית של שנה שעברה דפקה את המושב בצורה רצינית...

והמדבית שאחריה והמדבית שאחריה והמדבית שאחריה גם לא היו טובות למושב..

האחרונה בעצם כן היתה טובה {ממש חבל לי שהיא עזבה =( אם אני מדמין שהטיול הזה היה איתה הרבה יותר היו באים}
חוץ מזה נחמד לראות חברים מדריכים את המושים שלהם ובגלל שאני מכיר את המדריכים אז כל ממתק\צ'ופר שהמדריכים של מושבים אחרים חילקו גם אני קבילתי חיחיחי =)

ייאלה הלכתי להמשיך להתכונן לאנגלית...

 

שלומי - שאם אתם קוראים את זה אתם קרובים מידי למסך!

נכתב על ידי shlomi.g , 21/10/2006 23:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שניק ב-22/10/2006 22:41
 



לדף הבא
דפים:  

4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)