לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let the music play


Im Daria. very nice to meet you


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

soooo boring


משעמם לי

החיים שלי פשוט לא מעניינים

זה מעצבן

החופש הגדול התחיל לפני שבועייםוכל ההבלהבות ירדה

עבדתי, נכשלתי בטסט עשיתי בגרות ו....

זהו

מעפן ביותר

לפחות עוד כמה ימים אני טסה לצרפת (סופסוף משהו מעניין)

ואז אילת עם החברים באמצע לאנשהו עם ההורים

אעאעאעאאאעאע

נמאס לי לשבת בבית לראות טלויזיה ולאכול כל 2 דקות!!!

חיכיתי לחופש הזה שנים

ועכשיו באסה לי

נכתב על ידי Suger were going down , 12/7/2008 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Suger were going down

בת: 33

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuger were going down אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Suger were going down ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)