לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 312166521 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

חחח איזה מהפך לילה אחד אני באומן 17 ולילה אחרי אני במוסד!


יום רביעי אני ואולגה החלטנו לקיים את ההבטחה שנצא למועדון ביחד מתישהו, שמסתבר שהיא הבטיחה לי לפני שנה פלוס חח

אז החלטנו ללכת לאומן 17 , כל מי שאמרתי לו את זה היה בהלם חחחח אני ילדת מועדוני אימו רוק וסקרימו הולכת למועדון ערסים חחחחח

אבל זה מה יש :]

הקיצר זה דרום ת"א וחוגלה היפה הזאת הזכירה לי שמסוכן להיות שם 2 בנות לבושות חושפני כזה (במיוחד עם השורט ששכנעתי אותה ללבוש, יותר נכון בוקסר חחחחח) אז שנלך לשם יחסית מוקדם

פתיחת שערים הייתה ב9 , אז תפסנו אוטובוס בפאקינג 7 בערב חחחחחחח. הגענו לשם ב8 וחצי וחיכינו שההיא שמוכרת לנו מוקדמות (ב5 שקל במקום 15!) תגיע.. סתם ישבנו והכל, אחרי זה פגשנו אותה קנינו ממנה.. איזה אנשים הזויים היו בדרך. נגיד אחד שבא להביא לנו מוקדמות, אמרנו לו שאנחנו לא צריכות אז הוא בא ומעמיד פנים שהוא מכיר אותי ! המניאק דומה לעידן וייס אז אמרתי אהה עידן והוא מתקן אותי שזה אליאב ! אני מכירה רק אליאב אחד והוא מהשכבה שלי בכלל, לא רק זה הוא גם אומר לי שהוא משדרות, והייתי בשדרות רק פעם אחת.והוא דבר את עצמו פעם שלישית שהוא אמר שנפגשנו במסיבת טבע.לא נכון חחחחח.

הקיצר ברור שהיה ריבים של ערסים כל הדרך והכל.

ב10-11 ככה נכנסנו, לבנים עשו סלקציה ובנות הכניסו חופשי חחחח היה כיף :]

חיכינו טיפה שיתמלא ואז נתחיל לרקוד...

התחלנו לרקוד ורציני מהרגע שמגיעים לרחבה 3 שניות מקסימום עד שאיזה ערס בא ותופס אותך מאחורה , וכל שניה אני ואולגה מעיפות אותם כי לי ולה יש חבר , וגם כי הם ערסים מגעילים חחחח. אחרי כמה זמן זה כבר עלה על העצבים אז יצאנו לחצר

ואנחנו מגלות שהם עשו משהו גאוני ! הם שמו מסך ענק ושולחן וכיסאות ממולו ושידרו את המשחק ! זה פשוט גאוני חח.. הקיצר אני שמחה שברסה ניצחה סתמו הם שולטים  :)

הקיצר אנחנו ישבנו לנו על הדשא והכל.. אחרי המשחק זה הפך לרחבה השלישית. אז במשך המסיבה עברנו בין הרחבות והכל והיה אחד שבא לאולגה מבקש ממנה איסי - אין לה , מסן - יש לה, אבל הוא לא יכול לכתוב בפלאפון, ובפלאפון - היא אומרת לו מצטערת אבל לא, והוא עוד אמר לה בבקשה חחחחח פידחה אותו מול החברים שלו !

תכלס מה שעשינו זה לרקוד עד שנמאס לנו להעיף בנים, ללכת לשבת בחוץ בחצר עד שנמאס לנו שבנים מתחילים איתנו, וככה כל הזמן חח.אבל היה כיף , אחלה מוזיקה !

גם פגשנו יותר מאוחר את סמיון ומירי (שחגגה יומולדת) וכל החברים שלהם, ואת שי והגר וקיפי לא ראיתי חח.

ב2 וחצי פתאום הכל נכבה, וברמקול מודיעים שנגמרה המסיבה ושנצא, ומג"בניקים ושוטרים ושומרים מוציאים את כולם. מי שקרא באינטרנט או ראה בחדשות יודע שזה כי הייתה מריבה ושומר נדקר.

אז מ2 וחצי עד 6 בבוקר אני אולגה ואלה מסתובבות בכל מקום כדי להעביר את הזמן עד שהאוטובוס הראשון יוצא מהתחנה מרכזית, למזלי הצלחנו לעלות על האוטובוס הראשון. וטוב שלא איזה טריליון יתושים עקצו אותנו !

7 בבוקר הגעתי הביתה , והייתי אמורה לצאת לעבוד עם אחותי ב7 ועשרה , אבל אחותי חמודה והיא אמרה לי לעזוב וללכת לישון אז למזלי ישנתי כי צריך כוחות בשביל המוסד בערב חחח.

שלחתי את עודד לעבודה שלי לקחת מאחותי את הכסף לכרטיסים, הקיצר צחוקים .

בערב כבר התארגנתי ונפגשתי עם אסתי ללכת למוסד חחח. הקיצר באנו שעתיים לפני כי לא הודיעו לנו ! אז הלכנו לבן והיו שם גם אושר קרן ונטשה ששיחקו פוקר אז היה נחמד :) אבא של ספיר הסיע אותנו ואת נוי ספיר ורוי עם שירים מזרחיים כמו מקודשת חחחחח.

הגענו לשם באיזה 11 ראינו אנשים, ובגלל חוסר תקציב קנינו פרפקט אפילו שלא רציתי חחח.אבל לא משנה זה השפיע טוב :) אמרנו נשאיר וב2 כשנותנים לצאת ניפגש שם ונשתה את השאר.

נכנסנו רקדנו עשינו שטויות מה לא, אחת המסיבות הטובות הקיצר חח.

ב2 יצאנו ומסתבר שספיר באה להזיז את הוודקה ואיזה פאנק גנב לה אותה מהידיים אוף >< לא משנה עדיין הייתי שיכורה אז מה אכפת לי.

כל הלילה אני אסתי אבישי ונתן רוקדים לפעמים כמה מצטרפים אשדודים לא אשדודים חחח.

את אלון הוצאתי לשעה ודפקתי לו משו חח אבל בקטנה =]

אסתי ועודד החליטו להנות להם אהמאהמ אמרתי אני יצא לטיול XD

אחרי זה אני ואלה עד סוף המסיבה מתחרעות על כל הרחבות איזה טוב היה , עוד מישהי שאוהבת לרקוד עד שמתים חח.

בסוף כבר תפסנו מונית שירות הביתה ואבא של אסתי בא לאסוף אותה מהבית שלי חחח.

ועכשיו חזרתי מהים עם אחותי ואני כולי אדומה שרופה חחחחחחח

 

 

חחחחחח אני מתה

Oded The Jahnun said (6:09 PM):

אה חחח טוב רציתי לעשות מחקר

יש איזו אחת

כל הזמן מנסה להתחיל עם בנות

מטורף

קוראים לה עימבר חדידה

משו כזה XD

משו מטורף חחחח התחילה עם חצי מהידידותשלי שבשברולט

Sharon - Ben <3 said (6:09 PM):

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Sharon - Ben <3 said (6:10 PM):

עימבר חדידה XDDDDD

אבולעפיה שם יותר יפה XD

 

 

_______________________________________

BeN. I Love My Sharon (L) says (6:00 PM):

بI will love you, baby, always/ And I'll be there forever and a day, always - Love You

ب:L

 

 

 

 

טוב חפרתי חח ביי =]

נכתב על ידי , 29/5/2009 18:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion Industry XOXO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion Industry XOXO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)