לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

במעמקיי ליבי


שהמילים לא יוצאות והקירות כבר לא מחזירים תשובה...

כינוי: 

בן: 36

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

אידיוט



זה מתחיל 
במבט
ובלי מילה
מיותרת
אני מולך
את נוגעת 
בחיקי
ואני מתחיל 
לבעור
אני רוצה
שתתקרבי עוד.

במקום לנשק
במקום לחבק
אני דוחף,שובר,
הורס ושורף
שוב פוגע
שוב אידיוט.

 
את סולחת
ומתקרבת שוב 
עכשיו את כבר
בתוכי
אבל עדין 
לא עד הסוף
אני מתחיל
להשתגע
אבל רוצה
שתתקרבי עוד.

במקום לנשק
במקום לחבק
אני דוחף,שובר,
הורס ושורף
שוב פוגע
שוב אידיוט.

את סולחת
לי לשוב
ועכשיו את
כבר נוגעת
אבל עדין לא 
יודעת
מה יקרה
עכשיו
ובמקום לסתום
יורה מילים
לכל מקום.

במקום לנשק
במקום לחבק
אני דוחף,שובר,
הורס ושורף
שוב פוגע
שוב אידיוט.

עכשיו אין 
כבר לאן להתקרב
כבר נגעת 
לי בלב
אוכל את
עצמי מבפנים
ילד טיפש.

במקום לנשק
במקום לחבק
אני דוחף,שובר,
הורס ושורף
שוב פוגע
שוב אידיוט.

יבוא היום
ויראה אותך
שוב
לא ילד
לא טיפש
לא פוגע
לא אידיוט
מה יהיה
הסוף
עוד מוקדם 
לגלות.

נכתב על ידי , 13/2/2010 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,289
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגדעון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גדעון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)