לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

את מסלול חיי רק אני יכולה לקבוע


סתם בקטנה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

אני שוב יהודי


זו היא הכותרת אשר מתנוססת על ספרו הראשון והחדש של הסופר המתחיל מר,אדלר שהוא במקרה

גם הסבא שלי....היום הזה סוף סוף הגיע ואיזה ערב מדהים כולנו אלינו על הבמה והתרגשנו כל כך

זאת הייתה גאווה עצומה סוף סוף הסבא שלנו כותב את סיפור החיים שלו...ועוד איזה סיפור

כל כך מרגש כל כך מרתק אני מקשיבה לסיפור הזה כבר 18 שנה ואני יכולה לבכות

כל פעם מחדש.....אני מאחלת לו רק הצלחה ושמשיך ליהיות סבא מדהים.....

נכתב על ידי crazy_israeli , 16/9/2008 22:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  crazy_israeli

בת: 34




1,684
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy_israeli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy_israeli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)