לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כל מי שגבר שימחא כף



כינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2022

אין אדם שרע?


השעה 1:30

ועוד רגע נגמר מרץ.

הבלוג הזה קיים משנת 2007 לדעתי

שזה הרבה זמן להכיר אותי.

 

יש אדם שרע לו.

אני לא ישן בלילות כבר כמה חודשים מאז שקרה לי הכתם הכי מכוער ולא רצוי שלא יורד בכביסה.

לפני שעה, באמצע ההיסחפות, כתבתי לחבר טוב.

אמרתי לו , שידע שהמחשבות שלי הזויות. ושמעט חציתי גבולות.

אלו שהקפדתי מעולם לא להגיע אליהם, בגג בגדר הפנטזייה.

הסרתי מעט מהפחד וניסיתי לחזור לישון. אבל אז הבנתי

שאני מלא בזה. האמת שהשתדלתי לשמור עליה לאורך חיי, אני לא יודע איפה היא. הכנות, הוותרנות, קבלת הטעויות. מותר להתעצבן אם כואב, אבל אל תוציא את זה עליהם.

ניסיתי להירדם והבנתי שהכל שחור.

המצפון שלי נצבע שחור.

חיים שלמים , עם או בלי כוחות ודכאונות, נפלו ברגע אחד מתוך כל האמת ששידרו לעצמם.

הכבוד העצמי דעך ונפל והגיע לשפל.

לא היה אכפת לי כבר ללכלך את עצמי. שכל החברות שלה ישנאו אותי. שידעו שאני הקנאי ההזוי שלא מרפה.

והדבר המשמעותי שחודשים אני עדיין לא מקבל

ובשונה משאר חיי

זה שהיא בכלל .. לא אשמה?

והאשם היחיד הוא אני?

 

תרפו ממני את המושכות

אני עייף

המלחמה הזאת נמאסה עלי

וכבר הוצאתי את הרפש לכל כיוון

המצפון מלא שחור.

זה כבר מזמן לא אני.

אני שונא את המצב הזה.

הדבר היחיד שאני לא מוכן לקבל.

 

נכתב על ידי , 27/3/2022 01:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבסורד


לפני 3 חודשים כתבתי כאן פוסט על קבלת הגוף ויציאה מהדיכאון.

בחירה באושר.

יומיים אחרי קרה עבורי הנורא מכל.

וזה אבסורד כי

ממש מאז,

נכנסתי לדיכאון הכי גדול שהיה לי בחיים.

כזה מהסוג

שאתה.. באמת מתכנן

ומתחיל לחשוב

על מה שכל פעם נמנעת מלחשוב, עצרת בזמן.

אבל כאילו

אתה לא צופה שפתאום רופאים ממש יטעו לגביך

וימשיכו להטעות ולהשאיר אותך לבד...

ואתה לא צופה שתשכב במיטה בידיעה שעברת

נזק בלתי הפיך

בגללם.

 

ואני מפעם לפעם

נזכר כמה אהבתי את החיים הקשים האלה

והמילה שאני אומר מאז שזה קרה

כמעט כל יום

חבל.

איזה פיספוס.

 

ומה באמת יהיה?

נראה כמה זמן אצליח.

 

אני שונא אותך למעלה.

נכתב על ידי , 4/3/2022 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdbshachar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dbshachar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)