לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כל מי שגבר שימחא כף



כינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2022

אבסורד


לפני 3 חודשים כתבתי כאן פוסט על קבלת הגוף ויציאה מהדיכאון.

בחירה באושר.

יומיים אחרי קרה עבורי הנורא מכל.

וזה אבסורד כי

ממש מאז,

נכנסתי לדיכאון הכי גדול שהיה לי בחיים.

כזה מהסוג

שאתה.. באמת מתכנן

ומתחיל לחשוב

על מה שכל פעם נמנעת מלחשוב, עצרת בזמן.

אבל כאילו

אתה לא צופה שפתאום רופאים ממש יטעו לגביך

וימשיכו להטעות ולהשאיר אותך לבד...

ואתה לא צופה שתשכב במיטה בידיעה שעברת

נזק בלתי הפיך

בגללם.

 

ואני מפעם לפעם

נזכר כמה אהבתי את החיים הקשים האלה

והמילה שאני אומר מאז שזה קרה

כמעט כל יום

חבל.

איזה פיספוס.

 

ומה באמת יהיה?

נראה כמה זמן אצליח.

 

אני שונא אותך למעלה.

נכתב על ידי , 4/3/2022 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdbshachar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dbshachar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)