לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DanaMon


I know it's my destiny

כינוי:  דנה בנדנה D:

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

יום כיפור


לא נסלח

ולא נשכח

 

 

מצחיק שנכנסתי לפה דווקא היום.

 

אני לא יודעת למה פתאום נזכרתי בבלוג,

אני דיי שונאת אותו.

במיוחד לקרוא בו.

כי כנראה שאני לא כזה מתלהבת מעצמי.

 

הזוי.

אנשים אוהבים אותי

למה?

כשאומרים לי את זה אני מרגישה אי נוחות.

אני מרגישה שאני לא אוהבת אותם מספיק בחזרה.

שאני לא מספיק טובה בשביל האהבה הזאת שהם חשים.

 

וכשאני לבד

אני מוגנת.

 

ומצד שני אני חיה בפנטזיה

ניסיתי לברר איזה מן מנגנון הגנה הזוי זה.

אבל אין מספיק  חומר מסודר..

אני רוצה שילמדו אותי להיות אחרת ממה שאני.

לחשוב שונה,

להתמודד אחרת.

 

אבל אחרי שאתה שנים על גבי שנים אצל פסיכולוגים אתה מבין דבר אחד...

שזה לא נהיה יותר טוב ואף אחד לא יכול לעזור לך.

 

וכל מי שאומר אני טעיתי,חשבתי כמוך וגיליתי שטעיתי.

אז פאק יו.

כי אני מחכה ליום הזה שאני אגלה שאני טועה

ונחשו מה?

הוא לא בא!

 

ואם הוא מתכוון לבוא כשאני אהיה זקנה עם מקל

אז שלא יבוא בכלל

 

פנטזיות,

לעולם לא אעז לחיות

לא בעולם שלי

ולא בעולם הפנטזיות.

 

דיכאון, למדתי לחיות איתך.

אתה כבר לא מפריע לי

אתה פשוט כבר חלק ממני

וזה בסדר

אני מקבלת אותך

באדישות מוחלטת

עד לרגע בו אאבד שפיות

זה בד"כ זמני ואז הכל חוזר להיות כמו תמיד

 

לפעמים אתה אפילו מרגיש חי כשאתה מאבד את השפיות ;)

 

ישראבלוג המקום לרשום דברים בלי שישאלו אותך ישר

הכל בסדר??

מה עובר עלייך???

יש איזה קטע כזה בפייסבוק.

שאם אתה רושם משהו קצת שונה,

לא מבינים שזה יכול להיות אומנות בעינייך

ובעיניהם זה סימני מצוקה משום מה.

הכל טוב איתי

יותר טוב מטוב

כל עוד אני רושמת

אני חיה.

כשאני לא רושמת - אז זה הסימן שמשהו לא בסדר.

פיייסבוק,לך תבין.

אני נמצאת שם רק כדי לשמור על הפנטזיה שלי.

 

נכתב על ידי דנה בנדנה D: , 3/10/2014 16:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,953

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה בנדנה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה בנדנה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)