לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

No Blesse


.All that beneath the sky

Avatarכינוי:  Slake Razorcut

בן: 35

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

שבוע סוף.


או פוסט בראש צלול.

שאלון שבועי:קעקועים ופירסינג.
ת אמת, אני נגד פשוט בגלל שאני נגד כל פגיעה ועוד ממושכת בגוף, ככה קיבלנו אותו וככה אנחנו נחזיר אותו ביום מין הימים.
אם היינו אמורים לשים פירסינג היינו נולדים עם חורים במקומות המתאימים ואולי אפילו עם קעקועים, אבל זה לא קרה אז למה להרוס את הדבר היחיד שבאמת שייך לנו.

נושא חם:ישראל עוצרת.
לא הבנתי מה עוצרת? איפה עוצרת? למה עוצרת?
שמים סטופ לישראל? חכו תנו לי לסיים את השרות שלי בצה"ל ואז נדבר, אההה ישראבלוג כמה שאתם אוהבים לשים נושא כל כך טיפשי.
הצעה שלי לנושא החם: למצוא חיים עכשיו או לעולם לא...
ישראל עוצרת... כנראה שאני צריך לראות חדשות מידי פעם, הבעיה היא שהכל אותו דבר, מישהו נרצח מישה גנב משהו נמצא ומשהו הלך לאיבוד.
משעמם...
 פינת ה:אני חופר לכם"
והיום מה אנשים רוצים.
האם זה כסף, אהבה, כוח, מזל, בריאות?
אז כן אפשר לומר שאחד מוביל לשני וכן יש אנשים שיש להם הכל או לפחות את הרוב.
אבל השאלה היא האם זה משהו שיספק אותנו, אותי בטח שלא.
כסף זה לא הכל ובטח שזה לא הכל, כסף בא והולך כל הזמן ואפשר היה להיסתדר בלעדיו, תראו את האדם הקדמון למשל.
אהבה? ידעתי אהבה ואני לא חושב שזה משהו חשוב ולא בר תחליף.
כוח, לכל אחד יש מזה ברמה זו או אחרת, כוח להשפע, כוח לשנות, כוח על אחרים כך שזה לא משהו שאי פעם היה  חסר לנו.
מזל זה עניין של חשיבה, לא באמת יש את זה זה עניין של תפיסת עולם, אז נגיד שמצאתי כסך ברחוב האם זה מזל טוב בשבילי ורע בשביל מי שאיבד אותו?
או שאולי זו פשוט מיקריות? מישהו שנפל לו הארנק ומישהו שמצא אותו, פשוט בן אדם שעבר שם וראה אין פה שום מזל הכל פשוט הרבה יותר,
מדובר בדרך של העולם לתת ולקחת.
בריאות, אנחנו יכולים לשפר לעצמנו את הבריאות אבל פשוט בוחרים שלא, אנחנו מעשנים שותים ועושים הרבה פעולות שפוגעות בבריאות שלנו זה רק עניין של כוח רצון והחלטיות להפסיק!

מכל זה מתקבל סיכום מאד פשוט, בן אדם שרוצה יכול ומי שאין לו כנראה לא מספיק רוצה!

נכתב על ידי Slake Razorcut , 10/12/2009 15:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תובנות בירה ונרגילה.


או עזבו אותי אני מנסה לחשוב.


קודם משפט שקראתי (יתכן שהיתי קצת מחוק באותו רגע)

"אחרי אתמול בלילה התעוררתי מחר בבוקר והרגשתי כמו היום בצהריים"

באמת שניסיתי לחפש בזה משהו עמוק, לא יצא...

פינת השאלון השבועי:עישון בבצפר!

זה נושא חשוב וכמו שנאמר בשיר "מי שם אותך שופט על יצירה של אלוהים" (רק בהקשר קצת שונה).

אפילו שלי אישור אמיתי ורשום או פינות עישון מאורגנות עדיין מעשנים בבתי הספר ומה שהכי חשוב בד"כ זה נעשה בפינות עישון מאולתרות, להלן ה"מחששות"

לפה או לשם אין מה לעשות בנושא הכי גרוע אז יפעילו ענישה נגד כל מעשן ומעשן וזה עדיין לא יפסיק, האופציה הכי טובה פשוט לתמוך בקהילת המעשנים.


פינת הנושא החם:ספרים.

לא משנה אם זה בשביל להעביר את הזמן או להחכים טיפה ספרים הם כלי מאד שימושי, כך גם הפלאפון המצלמה הטלויזיה וכמובן המחשב.

עובדה מכל אלה באמת אפשר להפיק מידע ותועלת, אבל עם לקחת רק את הספרים, כן יש משהו קסום בערב גשום עם כוס שוקו וספר טוב.

כמובן שהערב יכול להיות אפילו יותר טוב בחברה נשית כזאת או אחרת P:


פינת הכאן אני חופר לכם: 2012 סוף העולם או סוף הבדיחה?


אני כנראה אגזים ואומר שיכול להיות מעניין לראות את יום הדין יש משהו מאד מרשים בנושא,

כמובן שבנימה יותר מאופקת זה עדיין ממש ממש מגניב~!!!!

אבל מרוב שכבר חפרו מאז ומתמיד שסוף העולם מגיע בתאריך כלשהו ובגלל משהו ככה שקשה לקחת את הפעם הזאת כיוצאת דופן.


נכתב על ידי Slake Razorcut , 5/12/2009 00:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Slake Razorcut ב-6/12/2009 08:45
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSlake Razorcut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Slake Razorcut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)