לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארכיון דון קישוט:


אם לא יעורו כל מלחיה, איכה תגיע הדוגית לחוף?

Avatarכינוי: 

בן: 18

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

אני לוקח חופשה קצרה מהכתיבה


ברצוני להודות ולהתנצל בפני כל אלה שנכנסו באופן קבוע לבלוג כדי לבדוק עדכונים.
לצערי, זמן רב לא עדכנתי משום שאני מוצף במשימות. זה לא שאין לי זמן לכתוב, פשוט אין לי זמן להכניס את עצמי למצב הנפשי הביקורתי בו אני כותב בדרך כלל.
הלחץ פשוט גורם לי להיות פרקטי עד לכדי כאב. לצערי פרקטיות וכתיבת בלוגים אנונימיים וביקורתיים אינן הולכות יד ביד... וחבל.

אני צופה שהעומס יימשך במשך השבועיים שלושה הקרובים. אנ מקווה שהוא יסתיים אז, ולא ישוב לבקר במשך זמן רב. כאשר זה יקרה, אני אחזור לכתוב בשמחה, ברננה ובגיל, למרות שאני מניח שתהיה לי לא מעט חלודה ואבק להסיר כדי להיכנס בחזרה לשוונג.

אם ברצונכם לקבל עדכון מיידי כאשר זה יקרה, אתם מוזמנים להירשם לבלוג ב RSS או דרך האימייל. כך לא תצטרכו "לקפוץ ולהציץ".

מקווה לחזור כאשר העומס ישכח...
.

להתראות

נכתב על ידי , 24/6/2009 22:58  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסר מעש ב-2/7/2009 23:13




78,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסר מעש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסר מעש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)