לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארכיון דון קישוט:


אם לא יעורו כל מלחיה, איכה תגיע הדוגית לחוף?

Avatarכינוי: 

בן: 18

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

Where the wild roses grow


 

אני לא יודע בקשר אליכם, אבל נמאס לי מהקרקס התקשורתי על התינוקת רוז.נמאס לי מהרכילותיות המרושעת ברמה של אופרות סבון, על בגידות והתאהבויות...של אב באישה של בנו, וילדים בלתי חוקיים שחיים במדינות ניכר,שחוזרים לארץ במפתיע. נמאס לי כל כך, שאני רוצה לשכור בנאדם, שיכבה לי את הטלוויזיה בכל פעם שכתבה על כך עולה לשידור.


לא רק שנמאס לי, אבל זה עושה לי בחילה. עושה לי בחילה לראות את העדכונים התקשורתיים בכל שעה עגולה. לראות את הפלישה הבלתי פוסקת לתוך חיים הרוסים ממילא של משפחה שעדיין גדלים בה ילדים. ילדים שכנראה ברגע בו יגיעו לגיל בו לא יהיו מוגנים ע"י החוק, התנים של התקשורת יפשטו מהם את עורם.


תחת כל המעטה הזה, ישנו משהו שאף אחד לא מודה בו: בכל קרקס יש חיות. וכל ההתגייסות הפתאומית הזו, לצד תינוקת שכנראה מתה מזמן, לא נעשתה מאהבה אלא כדי להעביר מסר פשוט: “הם החיות, ולא אנחנו".


אז יש לי חדשות בשבילכם. מסר עבור כל אחד שקורא או יקרא את הפוסט הזה בעתיד. אנחנו באמת חיות. לא רק שאנו חיות, אלא אנחנו החיות הכי גרועות שיש. אין כל הבדל ביננו ובין עדרי הגנו באפריקה, שעוברים באדישות מוגנים בשיירה, ורואים נמר טורף גור של זברה. הם וממשיכים הלאה וגם אנחנו נמחה דמעה ונמשיך הלאה כמותם, ורק כשהנמר יברח, ניתן כמה ליקוקים ורודי לשון לגוויה כדי להשקיט את מצפוננו.


בחדשות מדברים על לייבש אפיק של הירקון, כדי לחפש את גופתה של רוז. ואני חייב רק לשאול למה. מדוע לבזבז מאות אלפי שקלים על זה. הפרקליטות אומרת שזה כלל לא נחוץ כדי להשיג הרשעה, משום שישנה הודאה, אז מה זה משנה איפה נמצאת הגופה? רק לשם השוואה. כשמצאנו סוף כל סוף, את הצוללת דקר, שקועה בים התיכון. היו על סיפונה עשרות חיילים. חיילים שאנו חייבים להם חוב גדול יותר מאשר לתינוקת רוז. עד היום לא משו אותם. למרות שזה אפשרי ונעשה פעם בעבר. כזכור לי אפילו שהוציאו פסק הלכה שקבורה בים היא חוקית. מה ההבדל בין המקרה הזה למקרה של רוז??


תקראו לי משוגע, אבל אני חושב שכל המסע הזה, נועד כדי לדכא רגשות אשם. אשם על זה שלא היינו שם, ולא הצלנו אותה.אני סבור, שמאות האלפים שיושקעו במבצע, לא ימחו אפילו שמץ של כתם מאיתנו. במאות אלפי שקלים האלה, אפשר היה לממן מספר רב של פקחים (ולו לזמן קצר), שילכו לכל בית חשוד בהתעללות ויבררו את המצב לאשורו. במהלך זה, הם היו מעדכנים את רשימת המעקב באופן כזה, שמאות הורים מתעללים היו מושמים תחת פיקוח. ניתן היה בסכום הזה, לממן את כל הניירת המשפטית כדי להציל עשרות ומאות ילדים. ובמקום זה, מוציאים אותם על מציאת גופה.


תגידו לי אתם... מה התינוקת רוז הייתה מעדיפה. את הקרקס ומבצע החיפושים, או שמהטרגדיה שלה ינצלו אחרים??


סתם שאלה.


(הערה: כפי שהקוראים הוותיקים בבלוג שמו לב, הפוסטים האחרונים היו קצרים ופחות מוגהים מהרגיל. זה נעשה כתוצאה מעומס. בעוד כחודש וחצי הפוסטים בבלוג יחזרו למתכונתם הקודמת.).

נכתב על ידי , 29/8/2008 01:54   בקטגוריות אקטואליה, אני יודע שזה מעצבן אבל אלה הן האמונות שלי, ישראבלוף זוקף ראש בפעם ה...., פסימי, שחרור קיטור  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Una Chica ב-4/9/2008 11:49




78,361
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסר מעש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסר מעש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)