לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my story!



כינוי:  ::dafna::

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

נוסטלגיה!*#%


אוקי אז זה התחיל ביום שישי ששלחתי לו הודעה באיי סי והוא לא ענה אז שלחתי לו אס אמ אס איפה הוא.. והוא סינן.. בערב יצאתי עם חני לארומה ישבנו קצת סיפרתי לה מה שקרה שהוא לא ענה והיא לא האמינה שלחתי לו אסאמ אס "מה קורה?" והוא שוב סינן אחרי כמה זמן דני שלח לי הודעה איפה אני אם בא לי להפגש איתו וחני ישר אמרה שכדאי לי כדי לשכוח מטום! אז ניפגשתי איתו נסענו לים וישבנו באוטו שלו נזכרנו בדברים כל כך ישנים שהייתי בכיתה ט'.. הוא אמר שהוא כל כך אהב אותי ושהוא הבין את זה רק כשבחרתי בסוף להיות עם טום... והרגשתי כל כך מטומטמת על שבחרתי בטום ולא בו... אמרתי לו שזה לא הגיוני כי באותה תקופה שהייתי עם טום הוא היה עם שני והוא אמר שזה היה סתם ושהוא בכלל לא אהב אותה.. הוא רצה רק שאני יקנא ויעזוב את טום... אחרי שפיטפטנו קצת הוא נישק אותי ואמר שזה טעם של פעם... הדבר היחיד שחשבתי עליו היה טום... כמה שאני רעה שאני עכשיו עם דני.. ואז דני אמר שהוא לא האמין שהוא ינשק אותי שוב... הוא אמר שתמיד יהיה לו את הניצוץ הזה איתי הוא גרם לי לפרפרים בבטן... אחרי כמה זמן חזרנו הביתה וישר נרדמתי.. למחרת חני התקשרה אליי... ואמרה לי שלטום יש חברה.. הייתי בשוק.. והבנתי למה הוא סינן אותי ככה... ואז הרגשתי כל כך טוב שהיתי עם דני... סיפרתי את זה להדר... היא הייתה בשוק היא לא כל כך האמינה לי שיש לו חברה.. אבל היא סיפרה את זה לתומר... היא גם הייתה בשוק והתחילה לבכות.. אין מה לעשות היא עוד אוהבת אותו... והיא שלחה לו אס אמ אס והם התחילו לריב באס אמ אסים... הוא יצא זבל כל כך!!! למה לא היה לו את האומץ לבוא אליי ואל תומר ולהגיד לנו את זה?!?! זה לא מגיע לנו? שבוע לפני החברה המטומטמת שלו הוא היה איתי!! והיה לו טוב.. אני יודעתת היא יודעת שהוא היה איתי שבוע לפניה? הוא בטוח לא סיפר לה את זה... ותומר בכתה לי בטלפון... שהיא יודעת שהוא מרגיש אליה משהו עדיין שהיא הייתה אצלו אתמול והיא ראתה איך הוא הסתכל עלייה... ובלב חשבתי.. אני יודעת איך הוא הסתכל.. כי גם עליי הוא מסתכל באותה צורה... כמו על כל אחת אחרת.. עם דני אני לא יודעת מה יקרה עוד.. נחכה וניראה.. עד אז.. אני מקווה להעלם!
נכתב על ידי ::dafna:: , 30/3/2008 14:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::dafna:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::dafna:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)