לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my story!



כינוי:  ::dafna::

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אהבה או סתם סרט רע?


באמת אני מופתעת ממך! אתה איש כזה חכם! היית צריך כבר לדעת...

אני אוהבת אותך!! אתה צריך להזהר ממני! היית אמור להתרחק ממני כבר הרבה מזמן!

היה לך טוב... כולן רודפות אחריך! וחשבתי שבחרת בי... כמו אישה מטומטמת שנותנת את הגוף שלה כדי שתאהב אותה!

איך זה קורה שכל פעם שאתה נפרד מכל החברות שלך... אתה מגיע אליי?! איך זה שלא חשבת על להיות איתי הקשר יותר רציני? אני זאת שסופגת את הכל! כל ההתמודדויות שלך עם החברות שלך את כל ההתמודדויות שלהן איתך וההתמודדויות שלי עם הרגש הזה שלא נפסק ורק הולך ומתגבר!!

לפעמים בלילה אני נשאבת אל תוך המחשבות ואז שם הדמעות יוצאות בשקט בשקט שאף אחד לא יתעורר וישמע!

"הו! מזל טוב טומי יש לך חברה חדשה! מי זו? היא יפה? איך היא? כמה זמן כבר? ולא סיפרת לי? טוב אני יזוז עכשיו נדבר בערב..."

ובערב כשחזרתי דיברנו וכמובן שחופש והיה כל כך משעמם אז הצעתי את עצמי לבוא לשעשע להעביר את הזמן...

אז סתם ישבנו דיברנו הוא סיפר לי קצת עליה... שיר קוראים לה.

פתאום היא התקשרה... קצת שיכורה, הוא אמר שהוא שונא לדבר עם אנשים כשהם שתויים ושיכורים! היא ביקשה ממנו רק להגיד לה שהוא אוהב אותה וכנראה בגלל שהייתי שם ושמעתי את השיחה הוא אמר לה שהוא יגיד לה מחר אז היא אמרה שיגיד אז הוא אמר "אני אוהב אותך.." בשקט ובמהירות שאני לא אבחין וישר הסתכל עליי לראות את התגובה שלי.. כמובן חייכתי לא להראות לו שזה כואב...

לאחר כמה דקות של שקט אמרתי שנורא משעמם ואולי אני ילך.. אז הוא אמר שלא ודווקא בגלל שמשעמם אני צריכה להשאר להעביר את הזמן אז הוא הדליק טלויזיה ובדיוק התחיל "המומייה" אז ראינו... ולא הפסקנו לזוז ולהחליף מקומות.. לא היה נוח... ואז נשכבתי ושמתי עליו את הראש על הבטן.. והוא ליטף.. והיה נעים וכבר נגמר הסרט ועמד להתחיל "מומייה 2"אמרתי לו מה השעה? והואאמר שהוא אינו יודע.. אז חיפשתי את הפלאפון שלי כדי לבדוק אז הוא אמר "אל תבדקי..." שאלתי אותו למה? אז הוא אמר שבטח מאוחר ואני ארצה ללכת...מזה הבנתי שהוא לא רוצה שאני ילך... אז התחיל הסרט המשך ואז הייתי צריכה כבר להוריד עדשות.. שרפו לי העיינים יותר מדיי זמן עם עדשות מול הטלויזיה זה לא עושה לי טוב אז הוא אמר שאני ילך הביתה יביא משקפיים ויחזור אז צחקתי ואמרתי לו שאם אני ילך אני לא יחזור והוא אמר שזה לא מאיים עליו אז אמרתי לו אם הוא יבוא איתי? והוא הסכים.. נסענו אליי הבאתי משקפיים וחזרנו אליו... בדיוק התחיל הסרט אז צפינו בו מהמיטה... והיה כל כך טוב.. זה היה לרגע לא אמיתי לא הגיוני זה קורה דווקא לי... אחרי שנגמר הסרט השני הוא אמר שאני אשאר לישון אצלו ובבוקר אלך לבצפר כבר ממנו... (יש לי תגבורים...) אמרתי שבסדר... הסתובבתי לכיון הקיר הוא כיבה את הטלויזיה הסתובב אליי וחיבק אותי חזק! פתאום הרגשתי את האף שלו צמוד לעורף שלי שואף ונושף אותי... הרגשתי כל כך טוב עם זה ואז חשבתי... אם הייתי אני חברה שלו והוא היה בסיטואציה כזו עם מישהי אחרת הייתי נעלבת! אז קמתי ואמרתי לו אם הא מעדיך שאני אלך.. והוא לא ענה... שאלתי שוב והוא שתק והמשיך לחבק יותר חזק! הוא התחיל לעסות לי את הגב והכתפיים... ואז החל להחלש.. המשיך בליטופים עדינים ועבר לבטן שלי... שאני שומעת את הנשימות שלו כל כך קרובות אלי... הוא הכניס את היד מתחת לחולצה והמשיך ללטף לי את הבטן... ואז שאל בשקט אם נרדמתי... עשיתי עצמי שכן ומלמלתי איזה "מממ?" כזה... הוא המשיך ללטף... אחר כך הסתובבתי אליו והוא שכב על הגב עצמתי עיניים הייתי רגועה ואז הוא שאל אותי שוב אם כבר נרדמתי או שאני ערה... ואמרתי לו "כן...?" אז הוא אמר הסתובבת והיה נדמה לי שאת מסתכלת עליי... אמרתי לו שאני עוצמת עיניים.. הוא התחיל ללטף לי את הרגל ולאט לאט עלה למעלה... זה היה נעים.. הוא שאל אם הוא יכוללהוריד לי את הג'ינס... שאלתי אותו אם הוא בטוח? הוא עשה כן עם הראש אז הג'ינס ירד.. ולאט לאט גם החולצה ומה שמתחתיה... הוא ביקש שאנעל את הדלת אז קמתי ונעלתי אותה וכשחזרתי הוא היה גם כן עירום... ושוב הגוף שלו מולי חשוף. הוא שאל אם אני לוקחת גלולות ואמרתי לו שלא.. אז הוא הביא קונדום ואז הייתי חייבת לשאול אותו... אם אני יכולה לנשק אותו? והוא נישק אותי בעוצמה! בלהט!! בהתרגשותתת כל כך הרבה תשוקה!! הרגשתי שאולי הוא חיכה לזה הרבה זמן... ועשינו אהבה.

אחרי שהוא גמר כל אחד שכב בצד... והרגשתי את הלב שלו דופק הרגשתי שהוא פוחד.. שהוא מצטער... אמרתי לו שאני מצטערת.. והוא שאל משהו.. לא שמעתי טוב אז הרמתי את הראש ושאלתי מה הוא אמר אז הוא חזר ושאל: "תביני אותי אם אבקש שננתק קשר בתקופה הקרובה?" מייד עניתי שכן והנחתי את הראש חזרה... והוא מייד המשיך: "אני פשוט באמת אוהב אותה..." שאלתי אם הוא מתכוון לספר לה... והוא ענה שכן... כבר היה 5:38 ועוד 20 דקות השעון המעורר מתכנן לצלצל... והרגשתי שהלב שלי נשבר... עצמתי עיניים והתפללתי להרדם, להתעורר בבית ולהבין שרק חלמתי. ואז השעון המעורר צילצל התעוררתי וראיתי שאני לא בבית... כיביתי את השעון והוא שאל אם זה השעון אז עניתי שכן... הוא שאל מה ההשעה ואמרתי ש-6 ומייד קמתי והתלבשתי... הייתי רק בתחתונים וגופייה.. אז פשטתי את הגופיה שמתי חזיה ומיד את הגופיה והחולצה מכנסים גרבים נעליים ואמרתי לו "אני הולכת.." ראיתי את המבט שלו... מאוכזב... מעצמו... ממני מהכל. הוא התחנן למשהו... ובסוף יצא לו :תהני בבצפר... אמרתי תודה וסגרתי את הדלת אחריי.

באותו יום בערב שלחתי לו הודעה באיי סי קיו.. והוא לא ענה.. הוא כנראה התעלם.. אבל יום למחרת בערב הוא שלח לי "מה?" ושאלתי אותו "מה נסגר עם הכל? רציתי לדת אם הכל בסדר?" אז הוא אמר "מה נסגר?" הוא היה קר... אז שאלתי אם הוא כועס עליי והוא אמר שלא... אז שאלתי אם הוא סיפר לה והוא אמר שלא בצורה קרה אז אמרתי לו "אוקיי אני לא יטריד אותך יותר.." והוא לא ענה.

זאת הטעות הכי גדולה שלי... כמו ל]ני 3 שנים...הנשיקה הראשונה.

אז מי האיש הרע בסרט? אני אתה או היא?:|

GAME OVER.

נכתב על ידי ::dafna:: , 16/4/2008 00:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::dafna:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::dafna:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)