לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There is no such thing as perfect people


.Until you fell in love with them

Avatarכינוי:  ™Johanna

בת: 96

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

לפני עשור...


 

כיתה א'2, בצפר מצפה ים..

 

 

למי שלא זיהה, אני הבלונדה עם החולצה הירוקה בשורה השלישית :)

ועוד מלא אנשים... D:

 

(ניבנוב, שחוגג יומולדת בחולצה המפוספסת למעלה!)

 

נוסטלגיה רולז'!

 

 

נכתב על ידי ™Johanna , 14/3/2008 12:30  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Little Brunette Girl ב-7/9/2008 14:55
 



אותו הסיפור


 

 

 

למרות שחשבתי שלמדתי מהטעויות.

למרות שחשבתי שאם נפגעים פעם אחת ממישהו שאוהבים, הדבר לא יכול לקרות פעמיים

למרות שחשבתי שאם אני מכירה בן אדם כל כך טוב, שהוא בשבילי כמו אח, הוא לא יפגע בי לעולם...

 

למרות טיפשותי הרגילה...טעיתי. שוב.

 

ושוב בטחתי ושוב מישהו שהיה חשוב לי כל כך הראה לי כמה שזה היה חד צדדי

ושוב נשארתי עם ההרגשה המשונה הזאת, כאילו משהו נעקר לי מהמקום, וכבר לא אכפת לי.

כי נמאס לי להתאכזב מאנשים שסמכתי עליהם יותר מכל

נמאס לי להאמין באנשים, ולגלות שהכל היה שקר.

נמאס לי להיפגע מאלה שחשובים לי.

 

זה מצחיק אפילו, כמה שאני לא לומדת מהטעויות שלי.

אולי הבלונד באמת משפיע על המוח. מי יודע.

 

וכל מה שנשאר לי עכשיו זה לתהות, למה הוא פוגע בי ככה.

כאילו אני כלום עבורו

כאילו מה שהיה, הכל...לא שווה דבר בעינייך

הזלזול הזה, כאילו אני כלום בשבילך. הורג.

 

 

ונשארתי בלי מילים

פשוט אכזבה. כנראה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל זה בסדר. אחרי הכל, התגברתי על הפעם הראשונה לא?

 

 

נכתב על ידי ™Johanna , 4/3/2008 22:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Trivium Freak ב-5/3/2008 17:22
 



סתם כי זה מושי.


 

 

 

FRIENDS

 

 

 

 

 

 

 

What would you think if I sang out of tune
Would you stand up and walk out on me?
Lend me your ears and I'll sing you a song
And I'll try not to sing out of key
Oh I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Mm going to try with a little help from my friends

What do I do when my love is away?
(Does it worry you to be alone?)
How do I feel by the end of the day?
(Are you sad because you're on your own?)
No I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Mm going to try with a little help from my friends

(Do you need anybody?)
I need somebody to love
(Could it be anybody?)
I want somebody to love

(Would you believe in a love at first sight?)
Yes I'm certain that it happens all the time
(What do you see when you turn out the light?)
I can't tell you, but I know it's mine
Oh I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Oh I'm going to try with a little help from my friends

(Do you need anybody?)
I just need somebody to love
(Could it be anybody?)
I want somebody to love

Oh I get by with a little help from my friends
Mm going to try with a little help from my friends
Oh I get high with a little help from my friends
Yes I get by with a little help from my friends
With a little help from my friends

 

 

נכתב על ידי ™Johanna , 2/3/2008 14:16  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *+*לטי*+* ב-5/3/2008 21:36
 





15,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Johanna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Johanna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)