לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SMILE- it make's me happy#


3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


בזמן שאני יושבת לי עם עצמי,

ורוצה לעשות משהו מועיל .

חזרתי לכתוב-

מקווה שבאופן מתמיד.

 

מה נשמע?! [:

עיצוב חדש,אני בכל אופן אוהבת אותו ובמיוחד את הרשימה החדשה.

 

מהפעם האחרונה שכתבתי את הפוסט האחרון,

השתנו הרבה דברים.

אני חושבת שהכל היה לטובה,

כמו תמיד מיום ליום השכלתי ולמדתי עוד מיסודות החיים.

הייתי רוצה לשבת פעם אחת ולדבר עם מישהו על כל מה שאני מרגישה,

לדבר איתו בידיעה שזה יקל עליי.

 

בסה"כ הימים עושים את שלהם ובינתיים אני רק עושה חיים.

השביתה הזאת מועילה+מחסירה מאיתנו המון,

נחמד לנו הייתי אומרת,בהחלט:)

 

היה טקס רבין חביב,

טיפה קיצ' לדעתי.

מה שכן, אני ממש מקווה שייצא לי לנסוע לעצרת שתתקיים במוצ"ש.

__________________________________________________________

הרבה אנשים חסרים לי בתקופה האחרונה,

לפעמים אני חושבת . הלוואי והם יכלו להיות פה איתי בדיוק כמו פעם.

_____________________________________________

יהיה כבד עליי להוסיף ולהעמיק בפוסט "הראשון",

אז סופ"ש מקסים שיהיה.

 

אוהבת המון 3>

 

 

נכתב על ידי מורינה :) , 25/10/2007 11:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מורינה :)

בת: 32

ICQ: 271763614 



תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למורינה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מורינה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)