לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Only Zohar =]


"...אני מנסה למצוא את עצמי, מנסה להבין מי אני, אבל בנתיים זה בלתי אפשרי. כי יש כל כך הרבה כמוני, וכל כך מעט אני..."

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

מרפי, החבר הכי טוב שלי.


יש רגעים שאתם לא יודעים בעצם מה נסגר איתכם

אבל אתם מחייכים, כדי לתת לאחרים לחוש שהכל טוב איתכם ומנסים להאמין שבאמת הכל טוב איתכם

או שאולי זה בעצם מה שיגרום לדברים להסתדר.

אבל אז כשהמזל מגיע לתמונה הוא לא באמת מאיר פנים אלינו, או לפחות לחלקנו, תלוי באיזה עולם אתה חי.

אם אתם חיים בעולם שלי כנראה שלא הכי הולך לכם ומרפי, הוא החבר הכי טוב שלכם.

אין לכם מזל, אתם תמיד באים בגישה אופטימית וחוזרים עם חצי חיוך מבואס הבייתה של ציפיתי שהפעם זה יהיה שונה.

כנראה שהציפיות שלי גבוהות מדי למה שאני מתכננת לעצמי בחיים או שהחיים שלי גרועים כ"כ בכדי שיהיו לי בכלל ציפיות.

העניינים משתפרים מרגע לרגע נותנים לי תחושה של כאילו סוף סוף אני נכנסת ל.."חיים האמיתיים" ששם יש רגעים עצובים

אבל מעטים ורגעי אושר גדולים מבדרכ.

אני כבר שנים חושבת על שינוי, אבל אף פעם לא באמת דואגת לעשות אותו.

עוד 4 חודשים הוא סוף סוף יעשה לבד. אני כל כך שמחה אבל הפחד גדול יותר.

משנה מקום משנה מזל? הייתכן?

אולי סוף סוף אני יכיר חבר טוב חדש ומרפי ישאר בפינה, ואני יקום עם סיבה להתעורר בבוקר וילך לישון עם חיוך בלילה?

ואני יחייך בלי הפסקה כי אני ידע שטוב לי ולא כדי לתת לאחרים להרגיש שהכל בסדר איתי?

אולי אני ימצא את הסביבה המתאימה בשבילי סוף סוף ולא יצטרך להתאים את עצמי כל הזמן לסביבה בה אני נמצאת?

 

טוב לי מיום ליום.. אני מקווה שזה ימשיך להשתפר.. אני מקווה שימשיך להיות בסדר :)

נכתב על ידי , 18/4/2009 02:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/4/2009 20:08
 



אני גם רוצה..


שיהיה לידי מישהו.
נכתב על ידי , 12/4/2009 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל כך לחוצה


זה מזכיר לי את הטיול הקודם...

שיצאתי לבד =[

זה כל כך מפחיד לתלות כל כך הרבה תקוות במישהו אחד שבסוף מנפץ את בועת התקוות בפנים.

אז אני בסוף לבד, ואין לי מושג איך אני יסתדר

ויש עלי כל כך הרבה לחץ מההורים שלי, של החניכים

אולי רחוק יעשה לי קצת טוב..

מה שאני הכי פחות רוצה זה שזה יעשה לי רע XD

אז זה פאקינג להתנתק מהעולם ל-4 ימים.. כל כך התגעגעתי לתקופה הזאת אבל אני כל כך מפחדת לחזור אליה

מזווית שונה..

 

עוד אארבע חודשים צבא החיים נראים לי כל כך קצרים פתאום

הזמן עובר כל כך מהר.. הלוווו לאן אתה ממהר!??!

 

 

מחר מחר מחר... כבר שלושה ימים אני לא ישנה טוב.. טוב נו עוד כמה לאוסף :O

 

נכתב על ידי , 3/4/2009 21:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירי כהן ב-4/4/2009 17:54
 





5,127
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOnly Zohar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Only Zohar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)