לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Get The Fuck UP!!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


אהלן לכולם לא היתי פה הרבה זמן
אז ניתן עוד כמה תמונות חדשות וחלק יותר ישנות
אז ככה

אני וז'אקו הזמרצ'יק



שכחתי איך קוראים לו חחחח מערוץ 2


אני ו אורי גוטליב בערוץ 2 בהרצליה מת עליו בן אדם קורע



אני חבר מהברייק דאנס אלון אחי
ושחר חסון אין אני מת עליו זה אחד החזקים בארץ
אני לא ישכח את הקטע עם הפלאפון חחחחחחח זה כבר לא משנה פפרצי שכמותכם אני לא אגלה




סתם תמונה עם ההורים שלי בדירה שלי באו לבקר אצלי
סתם יושבים בפינת אוכל
טוב חלק קטן ממנו לא רואים הכל רק צד אחד



אגב השותף שלי וחברה שלו




והכי מתוקההההה אניצ'קה שלי
lllloooovvvveeee yyooouuuuuuu

מממממ לאכול אותך yamiii



זהו בנתים
תהנו
נכתב על ידי , 11/3/2008 04:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dirty Anna ב-18/3/2008 15:45



כינוי: 

בן: 38

ICQ: 315537222 

תמונה




6,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לg-2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על g-2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)