לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" והשקט הזה שמשתלט על האהבה ... "


" האהבה היא נדר , - נדר שהופר ... "

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 283994886 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


נעםם שלי.!

אני מתגעגעתת אליךך כל כך!

כל לילהה לפני שאני הולכת לישון אני חושבת עליך על מה את עושה עכשיו איך לך בבית צפר מי אלה החברות החדשות שלך!

כל לילה אני חולמת עליך שתבואי ותעירי אותי בבוקר ותגידי לי שחזרת כי התגעגעת ושאת נשארת איתי פה ושלא תעזבי אותי יותר לעולם!

כל היום אני יושבת בכיתה עם הפנים לדלת בתקווה שתכנסי ותגידי שעבדת על כולנו ושאת בכלל בארץ.

כל פעם אחרי שאני מדברת אני בוכה מגעגועים!

נעם שלי את כל כך חסרה לי תחזריי כבררר!!!!!

 

נעם וגלי אהובותיי הנצחיותת3>

 

ינון ונעם!

 

מיה הקופה ישנה עם נעם ומאי מאחורה עושה פרצוף=\

 

נעם וירדן אברבנאל[ירדן סליחה!!]

 


נעם והחברות הקיבוצניקיות שלה!

 


כוסיתתת שליייי כמה שאני אוהבתת אותךך!3>

 

נעם אוכלת גלידונית ביומולדת שהיא וקריבין עשו לי3>

אני ונעםם שליי3> אצל קריבין=]

נעם ומאיה בטיול שנתי כיתה ח'!

 

נעםםםם יפההה שליייייי33>

 

 

נערת רגאיי שלייי3>

נעם עושה פוזות בפלאפון שליי : ]

מאמי שלי אהובתי יפה שלי מלאך שלי נסיכה שלי נעם שלי האחת והיחידהה!

אני מתגעגעתתתת אליךךךךך הכייי בעולםםםםם!!

תחזריייי כברררר!!!

מ ת ג ע ג ע ת  מ א ו ד  מ א ו ד

חנושלך!

נכתב על ידי , 18/9/2007 20:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,405
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנע=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנע=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)