לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Written by me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2011

נער פיקח, גבר מבולבל


בעטנו בעולם בצורה פיקחת וברורה, וכעת...

ההשלמה, המציאות נוחתת ומוחצת כמעט הכל, נשאר בנו זיק של שובבות, של כח להילחם, להתמודד.

אנחנו מתמסרים לעצמנו, מחפשים ומלקטים בדרך כמה עשבים שוטים ומאמינים שהיו לפרחים.

אנחנו מבולבלים, אבל יציבים.

אני לא מתרסק בקלות.

 

היא קמה בבוקר ומצאה אותו שוכב במיטה מדמם, הוא שיסע לעצמו את הגרון, הוא היה מחוסר הכרה, לא מת, היא קראה לאמבולנס.

אני לא יודע איך היא הייתה ברגעים האלה שהיא חיכתה לצוות הרפואי, יכול להיות שהיא ישבה לצידו? או שאולי יצאה מהחדר, הרי גם ככה לא היה דבר שהיא יכלה לעשות.

והוא שכב שם מדמם על המיטה, מחוסר הכרה עם הצוואר שמוט אחורה, והיא ראתה את זה, היא ספגה המון, זו לא הפעם הראשונה.

אנחנו שמענו על זה בצהריים, שבורים חסרי דעה מבולבלים, זה הציף בנו רגשות אשמה אהבה שנאה עולם אכזר מה קורה איתו לעזאזל אחי בוא תאהב אותי מעט אני קשה לי ככה אני לא רגיל לבשורות כאלה אני מיד דומע מי יבוא להיות לצידי בטוטאליות מעט באמת שקשה. לי. לא רק, אבל קשה. לי.

 

היא אוהבת אותו, אבל סובלת את סבלו כל יום,

הסבל שלו זועק לכולנו די, כולנו רוצים שדי, אבל הוא בעיקר רוצה די, נמאס לו לסבול, נמאס לו שאנחנו שם לא שם, מסתכלים עליו, ביקורתיים,

אנחנו אוהבים אותו מרחוק, אף אחד לא אוהב אותו מקרוב, אבל איך אפשר כולו עטוי סבל מזוקק.

 

אני אוהב אותך דודי היקר אבל קשה.

 

היא איתו מאז הולדתו.

היא חיבקה ואהבה אותו, עצמאותו נלקחה ממנו מוקדם.

הוא רוצה להפסיק, הוא באמת רוצה להפסיק.

אנחנו לא נקבל את זה, אבל מצד שני לא נהייה אחראים אם יקרה משהו. 

 

מה יהיה מה

נכתב על ידי , 26/12/2011 15:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה




21,754
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYinonEzrA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YinonEzrA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)