לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

because life it's love


פתחתי בלוג תגיבו =)))))))))

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 302894602 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

:(


אני מתוסכלת.

בסך הכל התגעגעתי,

אני רוצה בסך הכל חיבוק,

לא מראה אל תראה.

זו לא אני זאת שישר מתעצבנת

ויוצאת.

כל מה שרציתי היה לראות אותך,

עכשיו כבר לא מתחשק לי כלום.

מוזר מאוד מה שהולך בזמן האחרון,

אין לי כוח להתמודד עם זה יותר,

אני בסך הכל רוצה שתאהב אותי כמו שאתה יודע

בלי כל החרא והעצבים האלה.

זה כל כך הרבה?!

נכתב על ידי , 29/4/2011 17:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





731
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*אני וזהו* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *אני וזהו* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)