לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream World


בלוג שלי ולא יותר מזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

חברים אמיתיים


אנשים, רציתי לספר לכם כמה דברים

הייתי ילדון ועשיתי שטויות

עכשיו אני פה כדי לתקן ת'טעויות

הייתי פוסע כל יום ברחוב

מחפש מה לגנוב ואת מי לשדוד

נתפסתי ולא הפנמתי לא הבנתי

עד שחברים אמרו לי די למשחקים

החיים שלך נהרסים

תראה מה נהייה ממך

מפלצת שפשוט שולטת בך

מי אתה בכלל ומה אתה תעשה בעתיד שלך?!

תשב בכלא או בקבר על משהו שעשית?

למה לך להסתבך , עזוב אותך את זה

 לפני כל צעד תחשוב

אם זה הוא מהלך נכון

אל תעשה מה שאומרים לך, אל תיהי נגרר

אתה מסוגל לשלוט בעצמך

אתה בנאדם עם ראש על הכתפיים

וכח בידיים , תשתמש בזה לעזור לאחרים

על מנת שבגן עדן יהיו לך חיים אחרים

 

 

עכשיו אני אומר,

אני לא צודק..

כל אחד חושב שהוא הכל יכול

אני אומר לכל אחד "אתה סתם חמור"

עומד ושומע אנשים מדברים

על כמה שהייתי מושפע לפני שנים

הייתי חרטטן, זונה וחסר רגשות

ולא היה אכפת מאנשים, הרי כולם מדברים

לא נתנו לי כבוד אבל לא השפלתי את מבטי

עכשיו אני מודה בטעויות עבר

מה אתה כבר תוכל להגיד עלי עכשיו!?

עשיתי טעויות ולא תיקנתי אותם

אבל כעבור כמה חודשים

אני פה כדי לא לעשות אותם

לא עוד טעויות ולא עוד משחקים של נערים

אנחנו כבר בוגרים אז תפסיק עם המשחקים!

 

כעבור כמה שנים,

תיקנתי טעויות, מצאתי את עצמי

גילתי מי הם חבריי האמיתיים

מי יהיה שם תמיד לצידי

גם אם הם באים ממרחקים

לא רוצה עוד להיות הבחור שכולם חושבים

חרטטן פוזאיסט או איזה זונה על הכביש!

לב עדין אבן, ולא מרגיש כלום

אח עדין נותן את כל מה שבי שמור

שומר על אחרים בלי שידעו

משפיל את כבודי על מנת שיחייכו ישמחו ולא יפגעו

הם לא יודעים, הם חושבים שזה לרעתם

עד שאני מסביר הכל, אני כבר לא מוכן

כיבדתי, הושפלתי את כל כולי נתתי

אני עכשיו הפסקתי לשמור ולדאוג

כי אני לא הכל יכול

מהיום אני ידאג רק למשפחתי,

לחבריי האמיתיים

האלה שבי מאמינים

ואני מודה להם מעומק לבי

שהם תמיד היו שם לצידי

 

~חלאס עם הטעויות אנשים, אתם לא רוצים לעבור ככה את החיים, תחייו ותחייכו יש לכם עוד זמן , אני את דבריי סיימתי~

 

נכתב על ידי , 10/3/2009 03:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

MSN: 




5,349
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לToy Soldier. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Toy Soldier. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)