בשבוע שעבר איחרתי לאחד השיעורים בכ-7 דקות, אפילו עם תירוץ משכנע ואמיתי: שיחקנו כדורגל בשיעור הקודם, והלכנו למזנון לקנות שתייה. במזנון התעכבו עם העודף, ולכן לקח לנו זמן להגיע. המורה לא קיבלה את זה, השאירה אותי ו-3 התלמידים האחרים שהיו איתי, והשאירה אותנו מחוץ לכיתה. בסוף השיעור, היא הטילה עלינו להעתיק 5 פעמים איזה מאמר מחורבן. כמובן שלא הסכמתי עם העונש המטומטם הזה, גם כי בשנה שעברה היא הטילה על מישהו עונש דומה - הסתכלה במה שהוא עשה, וזרקה לפח מול כל הכיתה, סדיסטיות לשמה.
נברתי לי במילון בבילון, ומצאתי את ההגדרה של 'להעתיק': לבצע העתקה, לעשות העתק, לעשות עותק, לחקות, לשכפל, להכפיל, להעביר כלשונו, לצלם. כמובן שלא ויתרתי על האפשרות לצחוק קצת, וצילמתי לה את המאמר 5 פעמים, ואפילו הדפסתי את ההגדרה המילונית לפועל.
היום הייתי היחיד מבין הארבעה שהגיע לבית הספר, והבאתי לה את הדפים. היא הסתכלה ואמרה "אתה יודע שאני לא יכולה לקבל את זה" (מאוד התאפקתי בכדי לא לומר 'אין לא יכולה, יש לא רוצה'), ואז הגשתי לה גם את הדף עם ההגדרה המילונית. היא חייכה את החיוך הסדיסטי הרגיל שלה, ואמרה לי להגיש מחדש (והפעם הדגישה שרצוי שזה יהיה בכתב יד), ונתנה לי הארכה של שבועיים.
עכשיו, מכיוון שההגדרה המילונית של כתב יד היא "אופן הכתיבה של אדם, צורת האותיות" - נשאלת השאלה: האם כדאי להקליד פעם אחת ולהדפיס 5 פעמים בפונט Guttman yad-brush.