לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תמונת מצב



כפי שהסברתי בעבר, אילוצים שונים ובראשם לימודים ועבודה, מגבילים אותי מאוד מבחינת הכתיבה בבלוג. גם כשיש לי רעיונות לפוסטים, וזה בדרך כלל על בסיס יומי, יוצא לי כל החשק עד שאני חוזר הביתה (ולפעמים אני חוזר הביתה לא באותו היום שבו עזבתי את הבית, קרי אחרי חצות).

הפסיכומטרי היה בסדר גמור. התוצאה בינונית - 697 - אבל זה בלי להוציא אלפי שקלים על קורסים ובלי לבזבז עשרות שעות על לימודים. כרגע נותר לראות מה קורה מבחינת העתודה של צה"ל. שלושת האפשרויות שהזנתי בפעם האחרונה לאתר הן:


  1. הנדסת אווירונאוטיקה וחלל (הטכניון)

  2. יחסים בינלאומיים (האוניברסיטה העברית)

  3. מדעי המחשב (אוניברסיטת תל-אביב/הטכניון)

כרגע עומדת העתודה בראש סדר העדיפויות הצבאיות שלי, אחרי שנופיתי מ"תלפיות" ועדיין לא קיבלתי תשובה בקשר ל"שחקים" - שגם אם תהיה חיובית תשאיר לי הרבה ספקות בנושא הזה, כי המסלול לא מאפשר לימודים אקדמאיים עד השחרור - שיגיע רק אחרי 32 חודשי שירות סדיר, שנת קבע בשל קצונה וקורס קדם-צבאי בן 5 חודשים. ממש לא אידיאלי.



אני אשתדל לעדכן את הבלוג יותר בתקופה הקרובה, בעיקר בנושאי בחירות ופוליטיקה - אני מניח (שוב, להזכיר לי לכתוב על הפאנל הפוליטי בבית הספר, והפעם בליווי תמונות ווידאו באיכות נוראית של מצלמה דיגיטלית). וגם עיצוב חדש בדרך, מתישהו.
נכתב על ידי DelPiero , 24/2/2006 17:07   בקטגוריות בית ספר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)