לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

שמות ומקומות





יש כל מיני מילים שמגיעות משפות אחרות, שאפשר לכתוב בדרכים שונות, ושתיהן נכונות. הנה כמה דוגמאות יותר נפוצות:

1) סיומת א\ה - מילים מארמית:

דוגמה, סדנה, קופסה, כורסה, טבלה, הרפתקה וכו'. כל המילים האלו יהיו נכונות גם עם א' בסוף. אני אישית כותב את זה עם ה'.

2) תחומי ידע - מילים מאנגלית\לטינית:

פיסיקה\פיזיקה, מוסיקה\מוזיקה, מוזיאון\מוסיאון וכו'.

אני כותב עם ז' את כולם.

3) שמות של מקומות:

תוניס\טוניס,טורקיה\תורכיה, מוסקבה\מוסקווה, מקסיקו\מכסיקו.

אני כותב את כולם עם הבחירה שאני כתבתי ראשונה מבין השתיים.

אני אישית חושב שצריכה להיות אחידות, וזה לא הגיוני שמישהו יכתוב משהו מהנ"ל בצורה אחת, ואחרי זה בצורה אחרת. לכן אני מקפיד לכתוב כל פעם אותו דבר.

הנה משהו שעשה כתב בואללה!ספורט, אחרי הניצחון של הפוע"ל תל-אביב על דינמו מוסקבה פה:

 







אנשי הסדרה "הבית הלבן" מחפשים שחקן ישראלי\ערבי שישחק בסדרה את ראש הרשות הפלשתינית.

כאן בכתבה כתוב שבסדרה - לא יקראו לו בשמו האמיתי של המנהיג הפלשתיני - ערפאת, וגם לא בשמו של ראש הממשלה של הרשות. חבל רק שמישהו שם כנראה לא מתעדכן בפוליטיקה - כי אבו מאזן לא ראש הממשלה כבר כמה חודשים טובים.

 


נכתב על ידי DelPiero , 6/3/2004 14:37   בקטגוריות אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)