לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

סיפור, אחרי הרבה זמן.








החיים בקופסה - סיפור קצר\דלפיירו


 


 


245.


246.


247.


הימים עוברים, הקירות רקובים, והתקרה עדיין נוזלת.  בדיעבד, נראה כאילו זה היה מיותר. לא הייתי צריך ללחוץ על ההדק. עכשיו, במקום לשבת בעמדה שלי במשרד, אני יושב בתא הקטן הזה.


תא – זה לא שם מתאים. קופסה. זה נשמע הולם. קופסה קטנה, במקום הגדול הזה, שנקרא "כלא".


לפעמים העבר נראה כטעות אחת גדולה. כמו אצלי. לא רק העבר. גם העתיד. יש לי עוד 20 שנים. 20 שנים בקופסה המצחינה הזו. אולי אני אמשיך לכתוב סיפורים בזמן הפנוי – ויהיה לי הרבה ממנו. יום אחד אוציא ספר, אני יודע, הבטחתי לעצמי. ואז אני אוכל להקדיש אותו למישהו שאבחר, על הדף הראשון. ואז כל מי שיקנה עותק יראה את ההקדשה. זה בטח יעשה לבנאדם טוב בלב, לזה שאקדיש לו את הספר.


גם האוכל מסריח. שמים לי סרדינים בקופסה. קופסה יותר קטנה משלי. והם דחוסים שם, המסכנים. דחוסים בשמן מסריח. אני מרחם עליהם. מעניין אם גם אחד מהם חושב כמוני. מעניין אם יש גם סרדין אחד שרוצה לכתוב ספר ביום מן הימים, ולהקדיש אותו לסרדין אחר, חבר שלו. או לדג טונה.


אני מניח שלא. הסרדינים בקופסה בטח מתים. כמוני.


248.


249.

נכתב על ידי DelPiero , 25/4/2004 21:08   בקטגוריות פינת היצירה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)