לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

דיסק במתנה




חזרתי היום הביתה, והופתעתי לגלות בתיבת הדואר שלי מעטפה חומה עבה (בשביל מכתב) עם הלוגו של מעריב עליה.

הופתעתי עוד יותר לגלות בפנים את One hot minute של הצ'יליז, בצירוף מכתב:

 

זכיתם!!!

 אנחנו שמחים לשלוח לכם את הדיסק של הרד הוט צילי (צ'ילי, יא מוגבלים - ד.פ.) פפרס בו זכיתם!

אנו מודים על השתתפותכם, ומקווים לראות אתכם גם במבצעים הבאים של nrg.

היכנסו עכשיו ל-nrg.co.il, ואולי גם בפעם הבאה תזכו?

 שלכם, צוות Nrg.co.il

 

קודם כל - המבצע הדומה היחיד שזכור לי מהתקופה האחרונה, הוא הגרלה של Live in Hyde park, אבל נדמה לי שזה היה בוואלה. ובכל מקרה, הספקתי לקנות גם אותו.

שנית כל - עכשיו נשאלת השאלה, למי להביא את הדיסק.

אז אם מישהו מהקוראים שמכיר אותי גם במציאות מעוניין, נא להודיע לי - כל הקודם זוכה.                               

נכתב על ידי DelPiero , 8/9/2004 18:23   בקטגוריות תרבות ובידור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)