לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

צלילי המוזיקה





פעם, כשהייתי קטן, חלמתי להיות נגן או זמר כשאהיה גדול.

היום, אחרי שצפיתי בחוליה החלשה - ספיישל זמרים, הבנתי* שזה לא יקרה מסיבה אחרת:

אני פשוט חכם מדי מכדי להיכנס לעולם המוזיקה בישראל.

 

כנראה שלפני הוצאת אלבום, חייבים לעבור מבחן מיוחד המעיד על רמת ידע כללי השואפת לאפס, אחרת אין שום דבר שיסביר את הדברים הבאים:

* שולה חן (שאני חייב לציין שלא שמעתי עליה מעודי) סבורה כי ח"י בגימטריה זה 28.

* שרה'לה שרון, מלכת השירה בציבור, הכניסה את החרוב לתוך שבעת המינים.

* ליאור נרקיס מאמין שמיאמי נמצאת צפונית לוושינגטון (למרות הימצאותה בפלורידה, אחת המדינות הדרומית של ארה"ב).

* רון שובל, הערס המזרחי, לא יודע מה פירוש ראשי התיבות פלמ"ח.

* אפרים שמיר, יוצא כוורת, לא מודע לכך כי אנו נמצאים בשנת תשס"ד לפי הלוח העברי.

 

צל"ש מיוחד לטל שגב הבדרן, שגם עם הידע המינימלי שלו, לפחות הצחיק אותי.

בהתחלה הוא לא ידע מהי בירת מצרים, ולאחר מכן נתקע עם הרשות המבצעת.

אחרי שכמעט יצא מהמשחק, התלונן על כך שהוא לא מקבל שאלות על מוזיקה, בעוד שהאחרים כן.

בסיבוב הבא הוא לא ידע להגיד מי הייתה סולנית הSupremes (דיאנה רוס), ואיך לומר - פישל בגדול.

 

(* - זה כמובן מצטרף לכך שאין לי שמיעה מוזיקלית ו\או כשרון, ושאפילו השעון הדובר של בזק היה מתבייש בקול שלי)

נכתב על ידי DelPiero , 13/9/2004 22:06   בקטגוריות תרבות ובידור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)