לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

מרכז פרוייקטים





בשנתיים האחרונות הצלחתי להעלות עשרות (אם לא מאות) רעיונות לכל מיני פרוייקטים - באינטרנט, בבית הספר, בחיים הפרטיים, תחביבים וכו'. לקראת סיומו של אחד הפרוייקטים היותר קטנים (אוסף של 50 ש"ח במטבעות של עשר אגורות), החלטתי לכתוב על כמה מהפרוייקטים שאני זוכר יותר.

 

1 - בלוג פקאצתי. אחד הרעיונות האחרונים שלי, היה לפתוח בלוג מקביל לבוצמוק, שבו יפורסמו כל הפוסטים מהבוץ, אבל בפקאצתית. המטרה הכללית הייתה שגם פקאצות יוכלו להנות מהבלוג, בלי להתאמץ ולהבין מילים גבוהות, שלא נדבר על ביטויים וניבים. הבלוג נפתח, בסופו של דבר. ונסגר אחרי יומיים. עיצבן אותי לעדכן פעמיים בשביל פוסט אחד - ועוד בתקופה שבה הייתי מעדכן 5-6 פעמים ביום (מה שהיום קורה פעם בשבוע, במקרה קיצוני ביותר).

 

2 - הבלוג של ישו. הרעיון היה לעשות בלוג בשמו של ישו. בהתחלה היה רעיון של פוסטים ארוכים, אבל אחרי שהופיע לו הבלוג של אלוהים, הקונספט השתנה לפוסטים קצרים עם פאנצ'ליין (מה שקורה לפעמים כאן, בלי קשר לישו). בסופו של דבר זה נגנז, מכיוון ששותפי לפרוייקט התעסק בכמה דברים חשובים יותר שקרו בחייו, ולא ממש היה לי הזמן או הכשרון לכתוב לבד כ-150 פוסטים מצחיקים (הרעיון היה להמשיך את זה במשך חודש, עם 5 פוסטים ביום). הנה שני פוסטים לדוגמה שמשתחררים לראשונה לאוויר:

 

"טעות, טועים טעינו.

 מצטער, נשרף לי הנתיך בפלייסטיישן".

 

"תמיד הייתי המסמר של הערב בין החבר'ה. בסוף נמאס לאנשים, מיסמרו אותי".

 

3 - בית מפקקי בקבוקים. אחד הפרוייקטים היותר מוזרים שלי - ללא ספק. הרעיון היה לאסוף הרבה פקקים של בקבוקים (פקקי פלסטיק, בעיקרם), ובעזרת קצת דבק או חומרים אחרים, להפוך את זה לדגם מוקטן של בית. בשביל הגג האדום אפשר להשתמש בפקקי קוקה-קולה, בשביל דלת אפשר לנצל את הדיאט-קולה-ללא-קפאין, ובתור חלונות - להשתמש בפלסטיקים שנמצאים בתוך רוב פקקי הפלסטיק. רציתי להכניס את זה לאתר, שיהיה מסוג הדברים הטיפשיים-אך-נחמדים שנכנסים למדור "כיף" ב-NRG. כן, משהו כזה. למרות שכשהרעיון התחיל, עוד לא היה המדור, ועוד לא היה NRG.

 

4 - לבקר במגדלי התאומים. טוב, זה נגנז מעצמו.

 

ולמי שמתעקש בכל זאת לראות את 50 הש"ח, אפשר לעשות זאת כאן.

נכתב על ידי DelPiero , 12/10/2004 18:58   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)