לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

בוץ עמוק ז"ל





היום רמז לי מישהו (אם אפשר לקרוא ל"קבור את הבלוג שלך, הוא גווע ומיצה את עצמו" רמיזה) שאולי הגיע הזמן לסגור את הבלוג. או לפחות לזנוח אותו.

אני לא יכול להגיד שאין שום הגיון בכך, כי רמת הבלוג אכן יורדת בזמן האחרון. אבל מצד שני, הבלוג הזה הוא חלק גדול מהחיים שלי (והוא גם טפיחה יפה לאגו, לזונת רייטינג שכמוני), ולא קל לוותר עליו סתם כך.

לכן, אשאיר את הבחירה בידיכם. אנא חוו את דעתכם בתגובות, ונראה מה נעשה הלאה.

אשמח גם לקבל רעיונות חדשים לבלוג, ודרכים לרעננו. יאללה, רוצה לתגובות.

 

עריכה:

א) אני לא מתכוון לסגור את הבלוג עדיין. רק רוצה לדעת מה הקוראים חושבים.

ב) אל תגידו לי לעשות מה שהלב חושב. אני יודע שזה מה שצריך לעשות בדרך כלל. אבל מכיוון שהבלוג הזה הוא אקטואלי-ביקורתי ולא אישי ושחרור-קיטור (בדרך כלל), אין שום סיבה שהוא ימשיך לפעול - אם הקוראים חושבים שהוא לא טוב.

נכתב על ידי DelPiero , 14/10/2004 16:50   בקטגוריות Blog Stuff  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)