לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הבלוג האולימפי בNRG





אחרי שהבלוג האולימפי שלנו פורסם בקטעי הקישור של Y-net על ידי האחת, רק האחת היחידה, הגיעה כתבה של שרית פרקול, סוקרת הבלוגים של NRG, על הבלוג האולימפי.

מוזכרות הרשימות בצד ימין, של הקישורים והסגל האולימפי. בערך כל הפוסטים של האחת בצורה כזו או אחרת, אלו של ספורטאי הכורסא [וגם קישורים לשלושת הבלוגים האחרים שלו] ומשהו של אלאסטור. טליק ואילון - מוזכרים גם הם.

ומה חסר, אתם שואלים? אני וערן רבל, מנהל פורום כדורגל אנגלי בנענע, נשכחנו שנינו מאחור - ללא התייחסות מינימלית - אפילו בלי ששמנו\כינויינו יוזכר בכתבה.

 

אם אתם מעוניינים להרביץ\לחתוך\לשחוט את שרית פרקול, ולהגן על כבודם של מנהלי הפורומים של נענע [קונספירציה?], הנה המייל שלה. ואם לא - אז לא נורא.

נכתב על ידי DelPiero , 21/7/2004 22:25   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצים לאמץ תינוק?





לא יצאתי מהבית כבר איזה יומיים רצופים. פשוט לא הייתה לי סיבה.

אבל עכשיו יש בחוץ איזה תינוק שבוכה בלי הפסקה כבר 15-20 דקות, וזה לא נראה כאילו מישהו הולך לעצור אותו.

אני חושב שאני יוצא לחנוק אותו שניה, כבר חוזר.

נכתב על ידי DelPiero , 19/6/2004 23:50   בקטגוריות שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג בעומר





פוסט מיוחד לל"ג בעומר, מוקדש לכל מי שאין לו עם מי לחגוג היום, ולכל מי שנשאר בבית.

 

כל מי שלא יראה היום אש, מוזמן לזרוק תפוחי אדמה בתגובות, ובעוד שעה נבדוק מה יהיה איתם.


נכתב על ידי DelPiero , 8/5/2004 21:00   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נענע - פורומים


היום עלתה מערכת הפורומים החדשה של נענע.
כמובן שאני לא קיבלתי את הסיסמאות שלי בזמן, ואני לא יכול לנהל את הפורום שלי עכשיו.
בנוסף - האינטרנט שלי עדיין מתנתק, התומכת הבכירה לא הצליחה לעזור, ואני צריך להחליף מודם - משהו שיקח לפחות שבועיים, אז כרגע אני מקרטע באונליין\אופליין על המסכים שלכם.
גם המיילים מהנהלת הפורומים מגיעים אלי מקודדים ואני לא יכול לפתוח אותם. מצב לא משהו.

נכתב על ידי DelPiero , 2/3/2004 06:38   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון מהבצפר


אני נמצא עכשיו בחדר 312 בבית הספר.
אני נשאר פה לעזור להורים רוסים של תלמידים רוסים, כי עוד מעט תהיה פה הדרכה בנושא מחשבים, ומישהו צריך לתרגם, שיהיה.
בכל אופן, אני אהיה בבית בערך ב22:00, באסה.
הבנאדם שמעביר את ההדרכה הגיע כבר, וזה אמור להתחיל בעוד 5 דקות, אוף!! אני מזה לא יודע למה אני פה.

אפשר לשלוח לי הודעות לפלאפון, אם אתם מאוד מודאגים ו\או מתגעגעים.
נכתב על ידי DelPiero , 2/2/2004 17:52   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)