לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פרוייקט האיצטדיונים ממשיך



לאחר הפוגה קצרה, פרוייקט האיצטדיונים הגדול של פורום כדורגל בנענע חוזר. גיבשתי רשימה כלשהי של איצטדיונים שאני צריך בכדי להכריז על סיום של שלב כלשהו בפרוייקט. לכן אשמח על כל מידע (וכמובן שיהיה קרדיט בבוא הזמן) בנוגע לאיצטדיונים הבאים. המידע הדרוש הוא כזה: קבוצה\ות ביתית\ות, תכולה, מזנונים, שירותים, גישה לנכים, מקומות חניה, תמונות וכל דבר נוסף שיכול לעזור. דרכי הגעה לא דרושות, אני אסדר את העניין בעצמי בעתיד. להלן הרשימה:

האיצטדיון העירוני בצפת, האיצטדיון העירוני בכרמיאל, האיצטדיון העירוני בנהריה, האיצטדיון העירוני בטבריה, האיצטדיון העירוני בעכו, האיצטדיון העירוני בקרית-חיים, האיצטדיון העירוני בקרית-אתא, האיצטדיון העירוני בנצרת עילית, האיצטדיון העירוני בנצרת, האיצטדיון העירוני בטירת הכרמל, האיצטדיון העירוני במגדל העמק, האיצטדיון העירוני בעפולה, האיצטדיון העירוני בבית שאן, האיצטדיון העירוני בכפר סבא, מגרש מכבי בחדרה, מגרש הפועל בחדרה, האיצטדיון העירוני בהרצליה, האיצטדיון העירוני בבת-ים, האיצטדיון העירוני בחולון, מגרש הפועל ברחובות, מגרש מכבי ברחובות, האיצטדיון העירוני בנס-ציונה, האיצטדיון העירוני בלוד, האיצטדיון העירוני ברמלה, האיצטדיון העירוני בבית שמש, האיצטדיון העירוני בקרית-גת, האיצטדיון העירוני באשקלון, האיצטדיון העירוני בנתיבות, האיצטדיון העירוני באופקים, האיצטדיון העירוני בדימונה, האיצטדיון העירוני באילת, איצטדיון וסרמיל בבאר-שבע ומגרש בית"ר בבאר-שבע.

מידע רלוונטי ניתן להשאיר בתגובות לפוסט הזה, להודעה הזו בפורום או למייל שלי. תודה.

נכתב על ידי DelPiero , 28/7/2005 19:20   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לברדור לאימוץ



נמצאה גורת לברדור מעורבת (בתמונה) בת מספר חודשים. מאוד ידידותית ורגועה, ומחפשת בית חם.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים או באימוץ, פנו לדנה במספר 052-4341616. נא להעביר הלאה

נכתב על ידי DelPiero , 19/6/2005 14:26   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרוייקט האיצטדיונים



לפני יותר משנה ניסה ערן רבל להעלות בפורום 'כדורגל' בנענע את פרוייקט האיצטדיונים: פרוייקט במסגרתו אמור להיאסף מידע רלוונטי לגבי איצטדיוני הכדורגל בארץ, שיהפוך לאתר, ובסופו של דבר ישמש את חובבי הכדורגל ויקל עליהם במסעותיהם בין האיצטדיונים בארץ ישראל הקטנטונת.

הפרוייקט לא תפס יותר מדי תאוצה, ונשמר אי שם בפורום. היום הוחלט בינינו שננסה להעלות אותו שוב ולהשלימו. לשם כך, דרושה עזרתכם בנושאי המידע, הפרסום, ובשיטת חבר-מביא-חבר, כמובן.

מה אנחנו צריכים? לגבי האיצטדיונים שעדיין אין לנו - שם האיצטדיון, שם הקבוצה שמשחקת בו, וכיצד להגיע אליו. פרטים נוספים שנשמח לקבל: מצב המזנונים\אוכל באזור, חניה, גישה לנכים, תמונות, מפות וכו'. כמובן שנשמח לקבל מידע חדש לגבי איצטדיונים שכבר מופיעים ברשימה (הרשימה: הטופיק הזה בפורום).

אם יש לכם מה לתרום, אנא השאירו את ההודעה עם הפרטים כתגובה בפורום (שוב, בטופיק הזה), או שילחו אותה אליי למייל ([email protected]) - משם אני אעלה אותה לפורום בשמכם (אם תשאירו שם, כמובן), כדי שהרשימה תהיה מלאה.

שימו לב: אנחנו מעוניינים בכל פיסת מידע חשובה לגבי כל איצטדיון, איזוטרי כמה שיהיה (דוגמת כפר-תבור שברשימה). לכן אל תפסלו אוטומטית את האיצטדיון שבקרבתכם אם הוא משמש קבוצה בליגה ג', לדוגמה.

מי שאין לו ידע בנושא מוזמן להעביר את הבקשה לאנשים שלדעתו יכולים לעזור - או לפרסם בבלוג\אתר שלו, אנחנו נעריך את זה מאוד. תודה רבה לכולם, ובהצלחה לנו.

נכתב על ידי DelPiero , 12/5/2005 16:01   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל למה לבזבז לי את הזמן?





תופעה שאני מוצא מטרידה מאוד, ומתעצמת בשנים האחרונות, עקב האינתיפאדה, היא המאבטחים בכניסות לקניונים, תחנות מרכזיות, מקומות הומי אדם שונים, וכל מסעדה או בית עסק שמכבד את עצמו.

למה מטרידה, אתם שואלים? ובכן, אני חושב שאת הכסף שמשלמים לאנשי הביטחון האלו (שומרים, מאבטחי תחבורה ציבורית ועוד) ניתן לבזבז בדרכים טובות יותר, אשר יספקו פתרונות הרבה יותר אפקטיביים לבעיות אותם האחרונים מנסים לפתור.

 

דוגמה #1, מאבטחי התחבורה הציבורית:

מאבטחי התחבורה הציבורית כבר פועלים כיום בכל הערים בישראל, עד כמה שידוע לי, ועבודתם מסתכמת בכך שהם בודקים את תחנות האוטובוס לכל אורך המסלול שלו, ועולים לחלק נכבד מהאוטובוסים, בכדי לבדוק אם יש בהם חפצים\אנשים חשודים.

בפיגוע הכפול בבאר שבע, וגם באחד הפיגועים האחרונים באוטובוס בירושלים (קו 4 או 14), דובר על כך שמאבטח תחבורה ציבורית נכח באוטובוס בזמן הפיגוע, או מעט לפניו - וידו הייתה קצרה מלהושיע.

למעשה, זה אפילו לא יהיה מוגזם, אפילו אם אטען שרוב המאבטחים האלו - יעדיפו להעלים עין מאנשים חשודים, בכדי לא לסכן את עצמם. הרי בימינו, אין הרבה אנשים שמעדיפים למות גיבורים מאשר לחיות בשקט.

ולמעשה, ידועים הרבה מקרים כשהמחבלים עלו לאוטובוסים והתפוצצו מיד, או לכל היותר הגיעו עד לאמצע האוטובוס. זוהי דרך הפעולה שלהם, וזו גם תהיה הדרך, כי אין שום סיבה שיהיה אחרת. אין גם סיבה שישאירו באוטובוסים או בתחנות האוטובוס מטעני חבלה. מתי בפעם האחרונה היה מקרה כזה? ולמעשה, עם הדריכות של היום, כל נוסע באוטובוס יכול לדווח לנהג על חפץ חשוד, ואין שום צורך בנוכחות של מאבטח התחבורה הציבורית - אנחנו לא עיוורים, אחרי הכל.

 

דוגמה #2, מאבטחים בכניסה לתחנות מרכזיות:

כמישהו שמגיע לתחנה המרכזית החדשה בת"א לפחות פעמיים בשבוע, אני מוצא את הבדיקות בכניסה מעיקות מאוד. לא רק שהן גוזלות זמן יקר מהנבדקים (מה שבגלל הסיבוכים והבלגן בתחנה, הרבה פעמים גורם להחמצת אוטובוסים) - הרי שהן גם לא יעילות.

נתחיל בכך שחיילים\ות במדים, אשר מציגים תעודת חוגר, מורשים להיכנס ללא בדיקה ולעקוף את התור. ובאמת - למה שלא יהיה כך? אנחנו הרי לא מדברים על עולם טכנולוגי מתקדם, שבו אפשר להזמין באינטנרט מדים צה"ליים, להדפיס באמצעים ביתיים תעודת חוגר או לשלוח פצצות גרעיניות בלחיצת כפתור.

מעבר לזה שהבדיקה קלוקלת, קיים גם עניין התפישה של המחבלים. התחנה המרכזית היא מטרה נוחה, מכיוון שהיא כוללת בתוכה גם קניון (קרי - הרבה אנשים) וגם תחנות עלייה לאוטובוסים ציבוריים (קרי - הרבה אנשים דחוסים).

אבל, אם נחשוב על זה בהגיון - את שני האלמנטים הללו ניתן למצוא במרחק של מטרים, בלי לעבור בדיקה בטחונית. הבדיקה הבטחונית עצמה, זו שאמורה לשמור עלינו, יוצרת תור ארוך ומייגע - כלומר הרבה אנשים.

אם הולכים 100 מטרים, לכיוון אקראי כלשהו מהתחנה המרכזית, מגיעים לתחנה השנייה של כל הקווים שיוצאים מהתחנה. שם אפשר בקלות לעלות על האוטובוס - הרבה אנשים דחוסים.

 

אז למה בעצם המאבטחים, אם המחבל יכול במילא להגיע למטרתו גם בלי לעבור אותם?

התשובה לשאלה פשוטה מאוד. מה שקורה הוא - שהרשויות והממשלה עובדות עלינו בעיניים. מוכרים לנו את המאבטחים בתירוץ של "זה מונע פיגועים, זה טוב, ולכן תשלמו על זה" - אבל למעשה, מעטים מאוד המקרים בהם מאבטחים הצליחו למנוע פיגוע (אחד שזכור - מהטיילת בת"א), והיו כמה מקרים שבהם המאבטח עצמו נהרג, ומנע נזקים גדולים יותר. האם מטרתם של המאבטחים היא לצמצם נזקים, או למנוע פיגועים? אני באמת מתנצל, אבל אני לא רואה שום נחמה בכך שנהרגים 5 אנשים ולא 10. כשנגיע למצב שבו לא יהיו הרוגים כלל, אהיה שמח.

 

אולי, במקום לשלם סתם כך לכל המאבט(י)חים למיניהם, כדאי להעביר להם טירונות קרבית, ולשלוח אותם לאזור הקו הירוק - למלא את החורים במערכת הביטחון, שדרכם מצליחים לחדור המחבלים. אולי כדאי להתאמץ יותר בבדיקות אנשים וכלי רכב הנכנסים לארץ מאזורים אלו, ולא את האנשים שרק רוצים להגיע הביתה באוטובוס. סביר להניח שזה לא יקרה. הציבור ימשיך להאמין לשטויות שמאכילים אותו, והשלטון ימשיך לעשות שטויות שיפגמו בבטחון המדינה.

מעגל אינסופי של אמצעי ביטחון > פיגוע > אמצעי ביטחון, במקום ליצור פתרון אחד אמיתי ויעיל לבעיה הזו.

 



(מאבטיח - תמונת אילוסטרציה, גוגל)

נכתב על ידי DelPiero , 1/12/2004 19:21   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נטוויז'ן בחיוג לחו"ל





לפי Y-net, חברת נטוויז'ן, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, עומדת להיכנס כבר בתחילת השבוע לשוק השיחות הבינלאומיות לחו"ל. בכתבה נמסר בנוסף, כי נטוויז'ן תשתמש בטכנולוגיית VOIP האינטרנטית לשם כך.

הקטע היותר חשוב של הכתבה, הוא שנטוויז'ן מציעה כביכול שיחות חינם לחו"ל במהלך סוף השבוע הזה (החל מאתמול - עד יום ראשון, אולי כולל), למתקשרים דרך קידומת 017 השמורה להם.

בחלון התגובות אפשר למצוא כמה טוקבקיסטים שנמנעים מלהסתכן. כמה מהם, ככל הנראה ממציאים הגבלות של מדינות ("גיברלטר, אנדורה, גינאה הדרומית, זאיר, טנזניה, ליכטנשטיין"), ואחרים מוסיפים כי מדובר בשיחות למספרים נייחים (לא טלפונים סלולריים) בלבד - מה שנשמע יותר הגיוני.

ישנם גם כאלו הטוענים כי חויבו בתשלום על 'שיחות חינם' שביצעו דרך חברת אינטרנט זהב 015 בעת השקתה, ויש גם האומרים כי מדובר ב-30 דקות בסך הכל, אשר מיועדות למנויי החברה בלבד.

המגיבים שכן מאמינים לעניין, שחלקם אף טרחו להתקשר לחברה לברור, אומרים כי המבצע יימשך עד השעה 16:00 בשבת, וכי מדובר בשיחה חינמית לכל דבר. בכדי להבטיח את העניין, טרחו לציין כי לנטוויז'ן אין זכות לגבות כסף על שיחות, כל עוד המחירון הרשמי עוד לא פורסם, וכי מערכות הגבייה שלה עדיין לא מוכנות (דבר מוזר בפני עצמו. מתי בפעם האחרונה מערכות גביה [!!] של חברה ישראלית [!!] לא היו מוכנות בשיא המרץ?).

באתר של נטוויז'ן לא ניתן לברר דבר על המבצע, וכל מה שהאתר מציע הוא מילוי שאלון - אשר בעזרתו ייצור נציג החברה קשר עם המשתמש ברגע שהשירות יושק. בשאלון נטוויז'ן גם הצליחה להתעלם באלגנטיות מקיומה של אינטרנט זהב בשוק השיחות הבינלאומיות:



בכל מקרה, כל הכניסה הזו של חברות אינטרנט לשוק השיחות הבינלאומיות, נראית לדעתי כמו בדיחה די גרועה. הרי גם ככה קיימות בארץ כבר מספר ספקיות, ויש גם את הטענה שלי, כי ספקיות האינטרנט נכנסות לשוק הזה רק כ'נקמה' על כניסת מפעילות השיחות לחו"ל לשוק האינטרנט, מה שגרר גניבה של נתח שוק ולקוחות מספקיות האינטרנט הותיקות. כמובן שכל זה טוב לנו, הלקוחות, שיכולים להנות מהתחרות בשוק הזה ולקצץ בעלויות.


משהו שמעניין אותי אישית, הוא הקידומת 016. למי שמורה הקידומת הזה? הרי ספקיות האינטרנט כבר מחזיקות בקידומות (015 לא"ז, 017 לנטוויז'ן, ו-014 לבזק בינלאומי הותיקה), ורק חסר לנו שגם חברות הכבלים ויס יתחילו לספק שרותי התקשרות לחו"ל.


עריכה: אחרי בירור מול מחלקת שרות לקוחות גלובי (04-8560660, הקישו 2) של נטוויז'ן, עולה כי הדבר אכן נכון. אמנם - מדובר בשיחות למדינות מרכזיות בלבד (לגבי ארה"ב, קנדה, רוסיה וגרמניה - נעניתי בחיוב, לגבי אוקראינה - בשלילה), ומטלפונים נייחים (של בזק) לטלפונים נייחים בחו"ל (בלי סלולריים). השרות חינמי עד 16:00 ביום ראשון, תהנו, ואל תשכחו שיש לחייג בעזרת הקידומת 017.

נכתב על ידי DelPiero , 13/11/2004 06:01   בקטגוריות מחאות ודברים גדולים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)