לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אופטימיות זהירה





בוואלה מדווחים על כך שחלק מלווין התרסק על בניין מגורים בסין, אין נפגעים:



עכשיו, מחפשים את ההגיון. הרגע קרה משהו בסבירות של אחד למיליארד - נפל לכם חלק של לווין על הבית. ואחרי זה, אתם עדיין חושבים שיהיה לכם מזל טוב השנה?

נכתב על ידי DelPiero , 17/10/2004 20:57   בקטגוריות אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא בדיוק אבל בערך





אמנם זו לא התגשמות מלאה של ה'תחזית' שלי, אבל זה ממש לא רחוק מכך:


נכתב על ידי DelPiero , 8/10/2004 10:32   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שטויות






פריצת דרך בתחום הטלפורטציה.

בניסוי אמריקני-אוסטרי משותף הצליחו בלה-בלה-בלה-בלה בלה-בלה-בלה-בלה-בלה.

המשמעות של זה היא שבלה-בלה-בלה-בלה-בלה ואפשר יהיה בלה-בלה-בלה-בלה-בלה.

החלק מהעניין הוא, שזוהי קפיצת מדרגה גדולה בתחום, ומתקרבת עוד יותר האפשרות של העברת אנשים בטלפורטציה.



נכתב על ידי DelPiero , 17/6/2004 18:30   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם תהייה




למה לבזבז מלא כסף על פלייבוי ודומיו, כשאפשר לקבל תכנים זהים ב"מעריב לנוער"?
נכתב על ידי DelPiero , 29/4/2004 15:28   בקטגוריות אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קיץ..





ובכן, נגמר לו החורף בארצנו הקטנטונת והחל הקיץ החם והמייגע (לא לא, אין אביב).
אנחנו כבר מתחילים להזיע כל הזמן על מגרש הכדורגל, ואי אפשר ככה יותר. כאילו לא חם מספיק - גם המזגן בכיתה שלנו לא פועל. אני, מיכאל ואיליה (אחד אחר), הקמנו מטה מאבק להחזרת המזגן לאלתר - ואם צריך, אנחנו גם נשבות (גם אם לא צריך - כנראה שנשבות).



 יש פה גם קטע משמח:
האינטרנט שלי חזר לעבוד (נדב, אתה פשוט דורש מכות)! לא עשיתי שום דבר מיוחד, אבל אחרי בדיקה של בזק הוא חזר לעבוד נורמלי.
אני חושב שמישהו בבזק לקח טרמפ על חשבוני והחליט שמנתקים לי כל כמה דקות - עד שביקשתי מהם מודם כרטיס-רשת.
הם החליטו שמודם כרטיס-רשת (שהם מחויבים להביא לי חינם) הוא יקר מדי, והם לא רוצים להביא לי אותו - אז הם פשוט סידרו לי את הבעיה צ'יק צ'אק.

נכתב על ידי DelPiero , 4/3/2004 18:40   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)