לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בוץ עמוק


כינוי:  DelPiero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כועס



מאוד, אני מאוד כועס על משינה וסלקום. עם כל הכבוד, ואני מעריץ\ך (בהתאמה) את שתי החבורות - יש גבול לכל תעלול. מילא להוריד מהעסקה את ההקליפ של 'התשובה' - אבל להוסיף למחיר 20 ש"ח*, וכל זה בגלל איחור של יום אחד? חוצפה!

 

(* שלא נדבר על כך ש-66 ש"ח לדיסק ישראלי זה בכלל Rip-off. לתשומת לב משינה ושי להב)

נכתב על ידי DelPiero , 31/5/2005 17:47   בקטגוריות תרבות ובידור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בת 84 נפטרה בדיוק 84 שנים לאחר לידתה



נכתב על ידי , 31/5/2005 15:20   בקטגוריות מחילות השפן.  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלונה דניאל ז"ל



אז, לפי וואלה, אלונה דניאל הלכה לעולמה.

תודה לאל שלא כך הדבר, ואני עדיין יכול להמשיך ולהעריץ את האישה הנפלאה הזאת.

כן, אני מודע לכך שלהקת טאטו התפרקה, אני לא בּוּר בעניין הזה, תודה רבה.

נכתב על ידי , 29/5/2005 19:47   בקטגוריות מחילות השפן.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טרבל



ביום חמישי, קצת אחרי חצות, נפגשו להם אוקראיני, פולני וספרדי באיסטנבול. האוקראיני בעט, הפולני שלח יד והדף, הספרדי שרק לסיום - וליברפול אלופת אירופה. בכך הושלמה עונה חלומית מבחינתי, כששתי הקבוצות הבכירות שאני אוהד זכו בתארים, מכבי ת"א הוסיפה גביע, ולמעשה מדובר בטרבל של אליפות+גביע+צ'מפיונס.

 

ליברפול השתתפה בגמר הראשון שלה מאז הייזל המפורסם ב-1985, וזכתה, לראשונה מאז 1984, - בגביע האלופות החמישי בתולדותיה. הזכייה הזו מסמנת אולי את חזרתה של ליברפול לימים הגדולים של שנות ה-70' וה-80', אז הייתה כח רציני בכדורגל האירופי בכלל, והאנגלי בפרט.

 

תואר שלישי נוסף לארון הגביעים בתחתית הבלוג, ואנחנו כבר מחכים לעונה הבאה. סיכומונה בקרוב.

נכתב על ידי DelPiero , 27/5/2005 21:03   בקטגוריות ספורט  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תנו לי לחסוך לכם 80$



ב-NRG כותבים על מקלדת "ריקה" שהגימיק שלה הוא לימוד הקלדה עיוורת. השיטה - פשוט אין על המקלדת אותיות, כך שהמשתמש חייב ללמוד להקליד בצורה עיוורת, או שלא יוכל למצוא שימוש למקלדת הזו. אחרי ששילם 80$, שהוא יוותר על זה?


השאלה שלי היא מדוע לבזבז 80$ על המקלדת הזו, כשאפשר לקנות בהם את רוב הדיסקוגרפיה של משינה + מקלדת פשוטה ב-40 ש"ח, ולמחוק ממנה את האותיות? מה גם שמי שנמצא הרבה מול המחשב יודע שהאותיות ימחקו מעצמן בשלב כלשהו, כמו שכרגע כבר אין לי ד', ש', ה', ב', ס', ז', ת' ו-ל' על המקלדת (אם כי האותיות האנגליות על אותם המקשים מתעקשות להישאר).

נכתב על ידי DelPiero , 22/5/2005 20:16   בקטגוריות פליטי קטגוריות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

51,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDelPiero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DelPiero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)