לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Music is Life!

שינויים חדשים וזה לא הכול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מיין קאנפ


במאבק שלי איין נשק

אין בשר תותחים

במאבק שלי אייו נתק

רוסים ,יהודים או ערבים

במאבק שלי איין הרס

פגז ,רימון או ניפגעי רסיסים

במאבק שלי איין שטח

יש רק אנשים

 

נכתב על ידי , 11/1/2009 01:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 32

MSN: 




4,503
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfloydi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על floydi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)