לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  Tania :]

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

עדכון סוףףסוף + תמונות


בגלל חוסר זמן בקושי יוצא לי לעדכן ... אז עדכון חפיף ואני הולכת להמשיך לחרוש לתנ"ך.בוכה 

בזמן האחרון עם כל הדברים שקורים איבדתי את השיגרה שלי ובשבילי זה מוזר כי אני כזאת שאני חייבת לדעת שיש לי משהו קבוע שמחזיק אותי ושאני הולכת על פיו ,ולאחרונה הכל בנוי על אינסטינקטים וכלום לא מתוכנן יכול להיות שזה טוב ויכול להיות שזה רע ורק יעשה לי רע אבל מה שחשוב הוא שאני לא מכבידה על עצמי במחשבות ונותנת לדברים להסתדר מעצמם. אני עושה את מה שנדרש ממני אבל עד גבול מסוים כי אני לא אוהבת להרגיש חייבת וככה עובר לי הזמן. אני כבר מחכה ליום חמישי לסיים עם המבחן שמרגיש לי כמו אבן ענקית שתקועה לי באמצע! ועוד יותר ליום שישי לסוף שבוע מושלם לנוח מהכל עד כמה שזה אפשרי עם כל המבחנים המתכונות והבגרויות שתקועות ליי ולוקחות לי את כל הזמן אבל זה מה שיש ועם זה אני מסתדרתסבבי

 

חוץץ מדברים המבאסים, לפני שבוע הייתי עם אימא בקניון רחובות וחרשנו על כולו, קניתי מכנסיים מזארה ועוד מכנסיים מH&M ונעליי בובה מזהה חמודות, וגם תחתונים מאמריקן איגל עוד יותר חמודים וגם אייפון 4S עלהדרך כי הקודם שלי נפל לאסלה לצעריי הרב ולא יכולתי לתקן אותו. עם כל המאמצים .... אני בטוחה שהוא במקום יותר טוב עכשיו מוציא לשון .... ממ יום שישי הייתה מסיבת גיוס לחברה טובה והלכנו למרינה לחגוג לה, למרות שאני לא שותה -[מותר פעם ב] אני והיא לקחנו ארבע חמש קוקטיילים והיינו בסטלה מטורפת ואיכשהו ב4 בבוקר מצאתי את עצמי במועדון בקיבוץ נגבה. חחחח לחיי לילות כאלה קריצה

כמה תמונות ושיהיה לכולם שבוע מושלם בלי יותר מדי מחשבות כבדות ;) 

 




החדשיםםם :)

 



עצוב :(





האהובות עליי ביותר (:




 

בהצלחהה לי בתנ"ך :)

נכתב על ידי Tania :] , 9/4/2013 14:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTania :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tania :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)