לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  Tania :]

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

מישהו מוכן להסביר לי..


מה עובר עליכם הגברים? למה פעם אחת אני מרגישה איתך על גג העולם ובפעם אחרת אני מרגישה בתחתית של התחתית... יותר גרוע מהכל. אני לא יכולה כבר לעבור ממצב רוח אחד לאחר, קשה לי עם התנודות האלה - מה שעוד יותר קשה לי זה להבין אותך. אתה אומר שאתה לא מבין את הראש שלי אבל אני זאת שמנסה לפצח אותך, למה אני חושבת עלייך 24/7 ולא ייודעת מה עובר עליי בכלל כי כמה אני מכירה אותך, שבוע בלחץ? ובתוך תוכי אני יודעת שזה לא זה ואני צריכה לרדת מזה ולהמשיך הלאה, אבל אני עושה מעצמי סמרטוט - עד מתי דימוי עצמי נמוך כ"כ? למה אני מורידה את עצמי נמוך לידך, אני לא יכולה להיות כמו בחורות אחרות? הסנוביות שלא רואות אף אחד ממטר, ככה אני רוצה להיות! אני אוכלת לעצמי את הראש ולכולם מסביב... אני יודעת מה אני צריכה לעשות, ויש לי תוכניות - אבל במקום לפנות ימינה לדרך הנכונה אני סוטה שמאלה וממשיכה עם זה למרות שזה עושה לי רע. אני יודעת שאתה רע בשבילי! מה אני מזוכיסטית? כמה מעשים עוד אני צריכה לעשות כדי להוכיח לעצמי שאני אשכרה נהנת מהסבל, אני מרגישה שאני לא יכולה להתמודד עם כל החיים האלה שיש יותר מידי לא צפוי והלא צפוי הזה הוא גרוע... כמו שהוא אמר לי שהגלגל יסתובב ואני יסבול וישחקו בי, זה קרה בדיוק ככה, בדיוק כשחשבתי שאני מתחילה להבין איך החיים עובדים, כראיתי כבר את כל הצבעים והעולמות, פתאום הצבעים האלה מתערבבים ונוצרים צבעים חדשים שלעזאעזל אני צריכה ללמוד אותם עכשיו?! זין על הכל. אני הולכת לישון, ומקווה לא לקום. 

נכתב על ידי Tania :] , 26/7/2013 01:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sdare ב-2/8/2013 02:28
 



חודש חדש + המווווןןן תמונות + הגשמתי חלום !!!!


טוב אז נפתח בבשורה הכי הכיי הכיי הכיייי הכי טובה בכל החיים שלי EVER!!!!! השגתי יעד, הגשמתי חלום וקניתי אוטו. אז ככה האוטו נורא קטן ונוח, הוא מוצא חן בעיניי בטירוף... וגם יצאתי די זול במחיר ככה שאני מאושרת! הלוואי שאני יצליח להחזיק אותו ולא יהיו שום בעיות טפו טפו טפו! לשון.

ממ לחדשות אחרות - סיימתי כמובן ללמוד, ובזמן הזה התחלתי לעבוד בקולנוע שזו עבודה מגניבה, החברה נחמדים והזמן עובר איכשהו... 

מחר יש פסטיבל יותר למתגייסים בתל אביב ועוד לא החלטתי אם ללכת כי מה לעשות שחברות שלי כל כך לא זורמות, לאחת יש בגרות, שניה לא קיבלה הזמנה והשלישית בצפון. ואני לא רוצה להיות תלויה באף אחד! אני פשוט יקח את עצמי, יסע ויהנה קול

ממ בזמן האחרון גם יצאתי מלא עם חברים והשלמתי איתם פערים, לא היה לי זמן אליהם בגלל הבגרויות והתגעגעתי אליהם. וזהו בסה"כ. אני חושבת עכשיו לעשות שיפוץ כללי בחדר, להפוך אותו לצבע בז' או שמנת במקום האפרסק שיש לי עכשיו ולשים מדבקת קיר ענקית, משמאל למעלה... ואמור לצאת יפה. 

דא' קניתי כיסויים חדשים לבובה שלי ואני כבר מתהה לשים אותם! רק צריך למצוא זמן ובנאדם שמבין. שייהיה לכולם שבוע פצצה ונסיים עם כמה תמונות מהזמן האחרון - 

 


-
-
-
מטווחים :)
-
-
-
-
-
-

 

נכתב על ידי Tania :] , 1/7/2013 19:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tania :] ב-2/7/2013 12:57
 





17,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTania :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tania :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)