לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


המ.. בלוגO:

כינוי:  אירה בירהXD

בת: 31

ICQ: 214498054 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

"על גבול ההגיון"- הספר העתידי שלי


מייקל "מאני טיים" גארת'- האיש הרע עם הלב הטוב. אותו הנער הלא צפוי, המצחיק והחכם; הבחור הכובש, אך בו בזמן אותו הפושע שלחץ על ההדק דווקא כשהאקדח מכוון לראשו ומעלה את נשמתו לשמיים, כששם נודע לו שהוא מקבל הזדמנות שניה להגיע לגן עדן, ואולי גם לשנות את חייו- דרך העולם הבא.

 

"תהיות נוספות שלי לגבי מה שקרה אחרי השהייה הממושכת במצב הלא מובן הזה הופיעו כאשר, מבלי לדעת כיצד,קיבלתי מסר לפיו ניתנת לי הזדמנות לשנות את גורלי. למרות שניסיתי לפענח זאת רבות, איני מבין כיצד קיבלתי את האינפורמציה הזו. היא לא הייתה כתובה, לא שמעתי אותה, וזו גם לא הייתה מחשבה. גם לא בדיוק הרגשה, כי, הרי, לא יכלתי להרגיש. זה לא היה בשפה כלשהי, לא היו מילים ומשפטים..."

 

סיפור של פשע, הומור, אהבה, אכזבה, שמחה, עצב, פילוסופיה ומתח ,פנטזיה לצד מציאות ועוד ועוד... גבולות ההגיון מעולם לא היו דקים יותר...

 

 

הדף הרשמי של הספר נמצא בפייסבוק.

פשוט תחפשו "על גבול ההגיון".

אשמח אם תתמכו בי, ואולי אפילו תשתפו את הדף ותעזרו לי להתפרסם.

אחרי הכל, זה החלום שלי. ואני מאמינה בספר הזה מאוד ולדעתי יש לו פוטנציאל להפוך לרב מכר.

 

אתם יכולים גם להוסיף אותי לפייסבוק- irit kulik

פשוט תכתבו שאתם מהבלוג.

 

תודה רבה מראש, אוהבת! ♥

אירית

נכתב על ידי אירה בירהXD , 28/2/2012 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאירה בירהXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אירה בירהXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)