לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אלוהים ברא אותנו בשביל שנהיה זונות צומי.


מגניב שאני צילמתי את תמונת הכותרת נכון? יופי!!! אז אל תגנבו אותה.

Avatarכינוי:  שפן סלעים

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

קיץ. קיץ. קיץ, אה כן... קיץ. פלוס נושא חם.


חם נורא בחוץ ואני יושבת כאן בתוך החדר עם המאורר והמזגן שאני לא רואה את הימים הקרובים בלעדיהם...
לא כל כך חשבתי לכתוב כאן פוסט אבל נכנסתי לבלוג וראיתי שלא כתבתי מאז פסח, והתחדשו מעט דברים
אז למה לא? גם ככה אף אחד לא קורא פה(;
הרבה אנשים אמרו לי שהרזיתי וזה נורא מחמיא למרות שאני אוכלת כמו פרה, אבל לא חשוב. XD

אני נורא אוהבת את החופש... כיף לי, יש לי חבר שהוא ממש חמוד, ואני מוקפת באנשים שאני אוהבת
גם אם את חלקם אני רואה רק לעיתים רחוקות, אבל זה עדיין משהו..
אני מנסה לנצל את השבועיים האחרונים של החופש ( כואב לי בלב להגיד את זה!!!! )
ולהנות מכל רגע לפניי שכיתה י' העמוסה והמעצבנת מתחילה...


עשר דברים שאני שונאת בעצמי

 

1. אני ממש ממש עצלנית. ממש

2. לפעמים אני לא יכולה להפסיק לצחוק, אבל באמת שלא
3.אני נוטה להיות עצבנית מדיי
4.שאני לא יכולה להציב לעצמי מטרות בדרך כלל
5. יש לי קטע כזה שאני מראה שלא אכפת לי, וזה בעצם לא נכון בכלל.
6. הגוף שלי. זוועת עולם.

7. שאני לא מצלליחה להחזיק את החדר שלי מסודר ליותר מ3 ימים
8.העיניים שלי
9.הבטן שלי
10. הציצי שלי. (קפצו לי כן? )

נכתב על ידי שפן סלעים , 15/8/2009 23:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Jenova ב-27/8/2009 20:20
 





34,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשפן סלעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שפן סלעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)