לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life And Music :P


Music That What Keeps Me Alive...

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 339270396 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

מרתון רוק בבית יוחנן...^^ מקום שני...D=


אהההההההההההההההההההההההה............

עזבו אני במצב רוח הכי טוב שבעולם....

אתמול 21.02.08 היתה תחרות של מוטו מיוזיק....

הופיעו 10 להקות...

אנחנו.. NATURAL SELECTION

INDIGO

BLACK MAIDEN

קונטיינר

OBJECTION

פלייר שוודי

סיוט שחור...( שזה בהחלט היה סיוט XD)

ועוד כמה להקות שאני לא זוכרת את שמם...

אנחנו באנו לשם ב-3 בכלל... חחח... ב-4 וחצי אמורה הייתה להיות החזרה הגנרלית שבכלל התחילה ב-6... ><"

אז ישבנו שם כמו מטומטמים... אחרי זה כל הלהקות באו ושלחו אותנו לחדרים מאחורי הקלעים...

אז התאמנו שם וזה... אחרי זה הייתה החזרה הגנרלית... כל אחד עלה וניגן...

ב-8 הייתה אמורה להתחיל ההופעה... ובסוף היא התחילה ב-8 וחצי... חחח

מלא אנשים באו... =]]] אנחנו הופענו 7...  אחרי סיוט שחור...

וואי לפני ההופעה לא הייתה בי קצת תקווה שנגיע אפילו לשלישייה...

הופענו עם השיר של רד הוט צ'ילי פפרס DANI CALIFORNIA....=] 

הקהל היה מה זה תומך... כולם קפצו והשתגעו.. תודה אנשים שבאתם... באמת נתתם לנו להרגיש טוב....^^

ואז אמרו לנו שהגענו לגמר... וואי התחלנו לצרוח כולם... חחח....

הופענו בפעם השניה אם TNT של AC.DC....

ואז אמרו את התוצאות.... INDIGO הגיעו למקום הראשון... מזל טוב חמודים שלי... אתם יודעים שאני חולה עליכם...

הלוואי שתעלו למוטו מיוזיק...D= אני ממש שמחה בישבילכם...^^

אנחנו הגענו למקום השני...DDD= אני בהתחלה לא האמנתי.... אני עדיין בשוק.... חחח

אנחנו הלהקה שמנגנת הכי פחות זמן שם... אנחנו מנגנים רק חודשיים ביחד... ויש שם להקות שמנגנות ביחד מעל שנה...

ואחנו זכינו מקום שני.....D= אני לא מאמינה...חחח

ופלייר שוודי הגיעו למקום השלישי... הם היו ממש טובים... מזל טוב על המקום השלישי...^^

היה כל כך טוב....אז שוב מזל טוב ל אריאל, מיקי, לב והראל... להקת INDIGO על הזכייה...

תצליחו במוטו מיוזיק....DDD=

3> עוד מעט סרטונים ותמונות..^^

אני אוהבת אותכם... מי שבא.. תודה שבאתם...=]]]

גיבו..=)

הינה סרטון..^^ הוא באיכות גרועה אבל אין מה לעשות...=]] עוד מעט יהיה סרטון ממצלמת וידיאו ותהיה איכות טוב..^^

http://www.youtube.com/watch?v=JqZ7c-eMW6o

 

 

 

נכתב על ידי , 22/2/2008 19:00  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-14/5/2008 00:17
 



יומולדת לדוד גנה בסטודיו...^^


מה נישמע אנשנושים..?^^

אתמול חגגנוט יומולדת לדוד גנה בסטודיו... (מזל טוב)

ריטקע באה עליי ב-5....

ב-7 יצאנו מהבית... פגשנו את ניק... ואבא של ניק הסיע אותנו לסטודיו...

באנו הכי ראשונים... ואז אריאל ומיקי באו.. ואז לב ופבל באו... אחרי זה פינצ'ר בה...

ואז רועי ואלון באו...

והיו שם עוד הרבה אנשים... הרמנו כוסית לדוד גנה... ואז יצאנו החוצה לשתות...

לא היה זפיבון.... והחנויות ליד היו סגורות...

חח.. אז שתינו בלי... וודקה ואבסנט שחור.. D=

ואז חזרנו לסטודיו... להקת THE AFTERLIFE ו BURN נתנו הופעה בת זונה...

היה את דוד גנה (BASS) קוליה (LEAD GUITAR) וסאם (DRUMS) מ-BURN

ואת דניס (VOCALS) סרגיי (RYTHEM GUITAR) וסאם שנמצא גם בלהקת THE AFTERLIFE...

הם התחברו ביחד... ונתנו הופעה פשוט בת זונה... יהיה סרטון בסוף..=]

ראינו את ההופעה השתגענו שם כמו לא יודעת מה...

ואז אחרי שההופעה ניגמרה יצאנו שוב לשתות סיימנו את הוודקה.. וגם הסיגריות ניגמרו.. והשתגענו שם חח...

אז בערך ב-12 ומשו התארגנו ללכת... ואז מכיוון שלא היה לנו איך להגיע הביתה הלכנו ברגל מדורה למרכז...

זה היה מעייף.. ועכשיו כל השרירים בצאוור וברגליים כואבים לי... ><"

אז הגענו איך שהוא למרכז והלכנו עוד ישבנו אצל ערן קצת וזהו...  אני וריטקע חזרנו הביתה והלכנו לישון...

אבל היה בן זונה.... בא לי שוב... ושוב מזל טוב לדוד גנה...=]

והסרטון של אחד השירים..=] כנסו לפה ותראו..^^

http://www.youtube.com/watch?v=K2R3wznNVog

תגיבו..^^

 

 

נכתב על ידי , 2/2/2008 20:23  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן רוזנר ב-26/2/2008 21:27
 





10,109
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust*Me :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just*Me :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)