לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

ניו יורק, עבודה, התקדמות


יום הולדתי חלף ביעף לפני חודש בדיוק, הלכתי לכנס השנתי של שולחן עגול 5 תל אביב שנערך בהיכל התרבות, בנוסף למצגת על הפעילות הברוכה של השולחן בשנה האחרונה היה מופע סטנדאפ של רמי ורד והופעה של שלומי שבת, היה נהדר. נהניתי מכל רגע.

 

מזה זמן אני מתכנן לטייל בניו יורק , כבר כמה שנים לא הייתי שם, 9 ליתר דיוק. עינת נוסעת לניו יורק כל 3 חודשים והפעם שכנעה אותי להצטרף אליה. היא לא הייתה צריכה לעבוד קשה כדי לשכנע אותי, הסכמתי והתחלתי לתכנן.

 

לסדר את ההיעדרות שלי מהמשרד ומהעבודה, לצרף את תחנות העבודה למערכת שליטה מרחוק, לארגן מכשיר נייד נוסף למספר מקומי וכמובן להזמין מקום באחת מהמסעדות האהובות עליי בניו יורק, "פיטר לוגר" שהיא גן עדן לחובבי סטייקים טובים פורטר האוס פריים קאט.

 

הזמנתי גם כרטיסים למופע של טי בון ברנט בתיאטרון הביקון בברודווי (מופע שבו הופיעו בין היתר: אלויס קוסטלו, ג'ף ברידג'ס (כן..כן.. השחקן) לאון ראסל והגדול מכולם אלטון ג'ון) וכרטיסים למחזמר "מאמה מיה" בווינטר גרדן.

 

10 ימים של שכרון חושים, שוטטות חסרת מטרה וספיגת האווירה של מנהטן. נפלא. צעדתי שעות ברחובות, התיישבתי בכיכרות ללגימת קפוצ'ינו שהשתפר באופן ניכר ברוב המקומות, אושר גדול, טיימס סקוור, הראלד סקוור, רוקפלר סנטר, גראנד סנטראל, אמפייר סטייט בילדינג, וואל סטריט, הדסון, צ'לסי, צ'לסי מרקט, ברוקלין ברידג', מטרופוליטן, גראונד זירו,השדרה החמישית, וסנטראל פארק. וכל יום מגלים פינה חדשה.

 

טוב אפשר להמשיך עם הרשימה, אספתי חוויות למכביר, חוץ ממנהטן , עינת הצטרפה אליי ויום אחד נסענו לאטלנטיק סיטי וכמובן יום אחד שופינג מטורף בג'רזי גרדן. וניו יורק ובעיקר מנהטן כמו שהיא יודעת לעשות הכי טוב תמיד משאירה טעם של עוד.....

 

מאז שחזרתי נכנסתי לעומס עבודה מבורך, אני ממשיך עם הלקוחות הקבועים (בעיקר בתי מלון אתם יודעים) ונכנסו לי לקוחות חדשים, ופרויקטים חדשים וגם התחלתי להרצות באופן קבוע כמה שעות בשבוע אחרי הצהריים. יום העבודה התארך ואני מתחיל לראות את הפירות שחיכיתי להבשלתם מזה זמן.

 

אני עובד כעת על 2 פרויקטים חדשים, כרגע הם בשלב הרעיון והתחלת גיבושו. אני בשלבי משא ומתן ליצור את הפלטפורמה המתאימה והשותפים העסקיים וזה מתקדם טוב. האם הגיעה סוף סוף פריצת הדרך שהייתי בטוח שתבוא? ימים יגידו.......

 

לא מזמן נתקלתי בציטוט שמאוד מצא חן בעייני ואני מאמץ אותו בחום "אל תפחד מטעויות, אין דבר כזה" מיילס דייויס

 

ובנתיים ממשיך ללכת בדרך שבאמתחתי אותה צידה שאני דבק בה אמונה, התמדה, נחישות, סבלנות, שפע, שמחה, אהבה והצלחה

 

נכתב על ידי רונן לוי , 17/12/2010 14:21   בקטגוריות טיולים, אופטימי, עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-14/7/2011 12:54



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)