לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

עדכון ואות חיים


הרבה זמן חלף מאז הפעם האחרונה. זה מרגיש כמו רכיבה על אופניים, אף פעם לא שוכחים. המשפט הזה יכול להתאים להרבה דברים בשבילי כרגע  הוא מתקשר לכתיבה. התגעגעתי, לא ידעתי כמה עד שלא התחלתי לכתוב את השורות הללו.

 

הזמן האחרון עבר עליי בריצה מטורפת, קרו כל כך הרבה דברים, בחיים, בעבודה ובמרחב הוירטואלי. אני מודע לכך שאני כותב עכשיו לא למישהו מוגדר, אולי כמה מהמנויים הותיקים יכנסו ויקראו, יוודאו שזה עדיין אני ושום מהפכה לא התחוללה. אז בקיצור:

 

מאז החזרה מניו יורק, התחלתי פרוייקט חדש בבית מלון בירושליים וסיימתי אותו בהצלחה מרובה. כרגע בעבודה אני שוב בגיוס פרוייקטים חדשים ומתחזק את הפרוייקטים הקיימים. אתר האינטרנט נמצא במקום הראשון בגוגל בשתי קטגוריות חיפוש . פתחתי פרופיל פייסבוק לחברה בנוסף לאישי שלי והוא מונה כבר כ 1000 חברים. 

 

עכשיו רשמית אני אבא של חייל , אור התגייס במרץ והוא באמצע מסלול ההכשרה לפני קורס מ"כים וקורס קצינים אליו הוא רוצה להגיע. טל עבר טסט בפעם הראשונה והפך לנהג הראשון במשפחה שעבר בטסט הראשון (אנחנו עברנו בטסט השני). הוא מסיים היום את בחינות הבגרות של כיתה י"א ויחל את י"ב עם סיומו של החופש הגדול. אביב סגרה את השנה עם הופעת מחול שבאחד מהריקודים קיבלה קטע סולו, והיא לפני הופעת הסיום של ביה"ס לפיתוח קול. עם סיומו של החופש היא תחל כיתה ט' האחרונה בחטיבת הביינים.

 

התחלתי ללמוד איטלקית, זה גורם לי הרבה הנאה ואני מקדיש קצת זמן לצחצח את הלשון בשפה נוספת , זה חשוב בייחוד שזאת שפת אימי. 

 

את תחילתו של החופש ניצלנו לטיול משפחתי בורנה בולגריה, החופשה נחלה הצלחה, היה כיף גדול להיות עם הילדים במשך 6 ימים צמודים בכל הפעילויות, נסענו לנסבר כפר דייגים קטן הממוקם על חצי אי שמחובר ליבשה בכביש והוגדר על ידי אונס"קו כאתר מורשת לשימור. הוא ממוקם כשעתיים נסיעה מרנה לכיוון דרום. והיינו גם בטיול כפרים , ביקרנו בחווה שמייצרת דבש, שטנו על נהר , וביקרנו בבית בכפר שביצע עבורנו המחזה של הפולקלור הבולגרי כולל חתונה בכפר. היה מקסים. 

 

זה מתחיל להשמע כמו רשימת מכולת, אני לא יודע כמה שרדו לקרוא את הכל אבל הייתי חייב בשביל הפרוטוקול שהאירועים המרכזיים יופיעו.

 

קרו גם הרבה דברים אחרים קטנים, חיים של יום יום שלפעמים עוברים לידנו מבלי שנרגיש. כתבתי על זה רבות זה אחד מהפחדים הגדולים שלי. לחיות את החיים מהצד, שהחיים יעברו להם כמו רכבת שחולפת על הפסים מבלי שהספקת לעלות עליה.  

 

על הרכבת הזאת אני צריך להיות, להרגיש כל רגע לשתות, אותו עד תום. לפעמים שמזדחלת אליי התחושה שאני רק צופה מהצד ליבי נחמץ בקרבי.

 

עד הפעם הבאה היו שלום ותחשבו על הרכבת הזאת שנקראת החיים, היא מתקדמת ללא לאות קדימה ולא עוצרת לאף רגע, תצטרפו למסע מכל הלב.    

נכתב על ידי רונן לוי , 14/7/2011 12:11   בקטגוריות טיולים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-19/9/2011 13:09



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)