לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

השראה


הים תמיד נותן לי השראה, וכשצריך לנקות קצת את המחשבות ולהחליפן במחשבות חיוביות אני הולך לים. ותוך כדי הליכה מתבררים הנושאים של היום ומתווה דרך הפעולה למחר.

 

לפעמים אנחנו צריכים את פסק הזמן הזה כדי ללבן את הדברים ביננו לבין עצמנו.

 

התחלתי מתקפת שיווק חדשה, בכל האמצעים המקובלים, פקס,מייל ודואר. כן זה הרגיל דואר ישראל. לפעמים זה עובד.

העסק צובר תאוצה מיום ליום. רואים את הכיוון והוא חיובי. 

 

אמר פעם מישהו שאם אתה רוצה לדעת מה יהיה בעתיד, ראשית אתה צריך לדעת מה היה בעבר. ההיסטוריה היא כמו גלגל ואותם דברים מתרחשים בהקשרים שונים. (אומנם הטכנולוגיה שונה, אבל בבסיסם של דברים הכל אותו דבר).

 

וזה מזכיר לי שפוקימה כתב מאמר בשם "קץ עידן הלאומיות". אני ממתין כבר להתגשמות שהכפר הגלובאלי יתחזק והמשמעות של הגבולות הפיזיים תיטשטש.

 

התחלתי לתרגל את עצמי להתגשמות של רצונותי. התרגיל הראשון שעשיתי היה תרגיל החניה (בפוסט :תובנה)*, תרגלתי אותו אין ספור פעמים עד שהפך להרגל. היום אני חושב על זה באופן טבעי, לא מודע. ברוב הפעמים כשאני מגיע למשרד מחכה לי, או מתפנה מקום חניה בסמוך. צרוף מיקרים? אולי.  העובדה היא שיש לי מקום חנייה.

 

הימים חולפים, יש באיטיות כמו כביש אינסופי, המתפתל בנוף מדברי וחולף בדרכו על תחנות בזמן, כמו ההרים הנישאים בשיפוליו של מדבר בשלושה צבעים שמסתדרים לפי גובהם. ויש במהירות כמו גלישה על גב הגלים הגבוהים שמתנפצים בסופו של יום על קו החוף.

 

אני עדיין מנסה לפדות את ההבטחות של החברים, בעת שהייתי שכיר בתפקיד בכיר. אבל הן חוזרות ללא כיסוי כמו ההוראה החדשה של בנק ישראל לאיסור חריגה מהמסגרת.

 

מילות המפתח לאופטימיות הגואה הינם: סבלנות, התמדה, תפילה, אמונה, שאיפה, דימיון והשאה (אוטוסוגסטיה) 

נכתב על ידי רונן לוי , 5/7/2006 13:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-6/7/2006 11:03



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)