לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

מה רבו הדברים


אחרי החדשות הנוראות של אתמול על הקרב בבינת ג'ביל ותוצאותיו . ולמרות שאני יודע שבכל מלחמה יהיו נפגעים ויש לה מחיר, שחלק מחבריי הקרובים שילמו, כדי אנחנו נוכל להמשיך את ביניין הארץ ונוכל לקיים חיים. בטני התהפכה, הרגשתי כאילו מישהו נתן לי אגרוף ישירות לכליות, וההרגשה הכללית היתה קשה.

אבל אנחנו בתור עם שסבל רדיפות וגירושים יודעים שחייבים להמשיך, בנחישות, בהתמדה לשאוף קדימה כי זה ביתנו.

אני רוצה להקדיש את השורות הבאות שכתבתי במלחמה הקודמת לכל הלוחמים, משהו שמתאר את ההרגשה והכמיהה לעתיד טוב יותר ולדברים אחרים, את הדילמה בין הרצוי למצוי של האין ברירה.

 

מה רבו הדברים

אותם ראו עיני

ראיתי שנאה וכעס

משטמה ומלחמה

שדות חרוכים וילד בוכה

ואני עודני נער

 

מה רבו הדברים

אותם החמצתי

טעמה של אהבה

ניחוח נרקיסים

כוחה של מנוחה וריח החציר

ואני עודני ילד

נכתב על ידי רונן לוי , 27/7/2006 08:54   בקטגוריות שירים שכתבתי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מצאתי את עצמי ב-3/8/2006 19:26



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)