לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

ים המלח


בסוף השבוע ישבתי בבית המלון בים המלח, חושב על השבוע האחרון. איך הדברים התגלגלו ומה יהיה מעכשיו? ישנם הרבה סימני שאלה משום שהנושא מורכב. אני צריך לטפל בהמון דברים, לסגור דברים פתוחים, לקשור שרוכים פרומים.

 

ים המלח הוא מקום נפלא, חבל שהוא לא משווק כראוי, המקום משול ליהלום לא מלוטש. אחד מפלאי עולם שמונח ללא פיתוח, שיווק, קידום.

 

שכבתי על המים מחשבותיי מתרוצצות, פורחות לכל הכיוונים. שלווה, רגיעה, ציפייה. מצב רוח מרומם, מחשבותיי נדדו בין היתר לישראבלוג ולכתיבה. וההחלטה היא ברורה, אני אמשיך לכתוב, בחודשים האחרונים למדתי להכיר חלק האנשים שקוראים את מה שאני כותב ויש איזו הרגשה של קירבה. אני אוהב שמתייחסים, שחושבים,שנהנים, שמתעניינים, שמחבקים.

 

בנתיים אני ממשיך את העבודה כרגיל, עושה את המיטב עבור הלקוחות הקיימים חושב על המשך העבודה ועל השינוי האישי הצפוי.

 

כחלק מהמחשבות ומהמאורעות שקרו בשבוע האחרון, מצאתי שיר שכתבתי שמסמן את האופטימיות שלא צריכה להעלם.

 

יש סימן בשמיים

 

יש סימן בשמיים

שאומר את הכל

סימן החיים

יש דברים יפים בחיים

אמונה ואהבה

ויש אהבות שלא מתגשמות

אל תתאכזב

כי יש סימן בשמיים

יחלפו חודשים

יזרמו הימים

נדידה ואביב

והדברים היפים לפעמים מתממשים

כן יש סימן בשמיים

שאומר את הכל

סימן החיים

 

אני מקווה שתמצאו את האהבות שלכם בחיים (לאו דווקא במשמעות אהבה בינאישית) וחלומותיכם/ן ייתגשמו.

 

נכתב על ידי רונן לוי , 28/8/2006 08:47  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-30/8/2006 15:10



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)