לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

סיכום שבועי


עוד יום שישי יושב במשרד, מסכם את השבוע שחלף. בין סידור הניירת,  להשקיית העציצים.

 

התערוכה עברה בהצלחה רבה. כל המטרות שסומנו הושגו במלואן. זכינו לחשיפה אדירה, היו כתבות במהלך השבוע בכל העיתונים. (מידיעות אחרונות, גלובס, מעריב ועד ליתד נאמן) כיכבנו ברחבי האינטרנט (Ynet, Walla ) ובעשרות אתרים מקצועיים. כל מקבלי ההחלטות שרצינו שיגיעו לתערוכה וייחשפו למוצרים הגיעו אלינו לתצוגה. לא יכולתי לקוות לטוב יותר.

 

עכשיו הגיע הזמן לממש את הפוטנציאל הגלום ולסגור עסקאות. בתקופה הקרובה אהיה עמוס עבודה, יש לי גם הרבה מחויבויות בתחומים האחרים שצריך להשלים.

 

לא שכחתי שאני עדיין צריך להשלים את החלקים של "המנעות מפחד, הדרך לשינוי" שעדיין לא השלמתי.

 

מצפה לשבת רגועה, להטענת מצברים. חשיבה ותכנון לעתיד. העייפות המצטברת והמתח הרב, בזמן האחרון מתחילים להראות את אותותיהם. (גם בבלגאן שבמשרד וערימות הניירת שהולכות וגובהות)

 

השבוע הלכתי לשתי אספות הורים בביה"ס של הבנים. לשמחתי הן היו באותו היום, לפני פתיחת התערוכה. זה נתן לי הרבה כוח להמשיך, ליבי נמלא גאווה על הישגי הבנים בלימודים, גם שפע השבחים שהרעיפו המורות על א' הבכור וט' האמצעי,  הוסיפו להרגשה הטובה ולידיעה שאנחנו מגדלים דור המשך ראוי וילדים נפלאים.

 

א' הקטנה חטפה וירוס שמסתובב עכשיו, ונשארה בבית בשלושת הימים האחרונים. קצת כאבתי על כך שהיא נאלצה להישאר לבד עד שאחיה יחזרו מהלימודים.

פינקתי אותה במרק עוף שניחוחותיו מילאו את הבית והזכירו לי פרסומת של חברה מסוימת. הכנתי גם סלט חצילים במיונז שאפיתי בתנור וצליתי בגריל. (זה יותר בשבילי, הילדים עדיין לא התחברו לחצילים.)

 

עוד שבוע עבר, שבוע בסימן תערוכה. שבוע בסימן התקדמות. ברדיו מתנגן לו השיר "זו לא הצורה של הלב שלי" של סטינג בביצוע המחודש. ואני חושב על צורת הלב שלי ויום השבת המתקרב עוטף אותי ברכות ושלווה. ואני לוקח איתי את המילים אהבה, שלווה, אמונה, התמדה, נחישות לשבוע הבא.

נכתב על ידי רונן לוי , 8/12/2006 14:58  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מקוקו ב-13/12/2006 14:44



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)