לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

שבוע מקוצר


יש משהו קסום בשבועות מקוצרים, ריח אחר נישא באוויר. נינוחות מסוימת שנותנת כוח להמשיך הלאה.  יום שישי הגיע מוקדם מהצפוי,ונכנסתי לשגרת היום עם תכנונים לנצלו עד תום. להשלים את השיגרה הברוכה של ימי שישי שלי ולצרף אליו גם הליכה בים, במסלול הקבוע.

 

מתכנן טיול נוסף למחר, עדיין אין לי מסלול או כיוון, אבל הזמן לא דוחק. ההרהורים כדרכם שבים ומציפים אותי בגלי מחשבות שנשברים לחוף המציאות.

 

ברדיו מתנגן שירו של בועז שרעבי "אם את עדיין אוהבת אותי" שיר שאני מאוד אוהב. מתנגן לו ומצטרף לשלוות יום השישי.

השיר מתחלף ל  " ne me kite pa"  והוא משלים את האווירה.

 

המסע ההרפתקני המתוכנן עבר שלב נוסף, לקראת סוף השבוע הבא אני אדע יותר פרטים ואדע אם הוא יתממש או יישאר בגדר אפיזודה חולפת. ההרגשה האישית שלי טובה, אני יודע שיש סיכוי, אבל הנבואה ניתנה לשוטים.

 

מתכונן להמשיך הלאה, לנעול את המשרד ולהתפנות ליתר מטלות יום השישי, אז שיהיה לכם סוף שבוע נפלא, שימלא את ליבכם שמחה ואהבה.

נכתב על ידי רונן לוי , 27/4/2007 11:50  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-29/4/2007 15:24



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)