לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

עסקת טיעון


הנושא של חשדות ונשיא מורשע של מדינה בעסקת טיעון, מטריד את מנוחתי. אנחנו בתור האזרחים של המדינה, ראויים ליותר.

 

לא, לא דם אני מחפש. אני מחפש את הכבוד האבוד, את הניקיון מהביזוי של נשיא נבחר שלי (שלא אני בחרתי אותו, ואם זה היה תלוי בי הוא לא היה נבחר.) ,שהתנהג בצורה מבישה, פלילית. אין מקום בקרבנו לאנשים שלא מכבדים את זולתם שמתנהגים לעובדיהם בזלזול וגבהות נפש.

 

אין מקום בקרבנו לאנשים שאמורים לייצג אותנו בפני העולם בטכסים ממלכתיים ובפני שגרירים זרים, שאינם יודעים להתנהג. וגרוע מכך מזלזלים בנשים, מטילים מרותם ופורקים יצריהם בכוח. מטרידים מינית, אונסים, פיזית, רגשית,מילולית. לא היה ואין מקום לאנשים כאלה בחברה שלנו, כל שכן שהם נבחריה.

 

אני לא שופט אף אדם, אבל אם הוא הסכים לעסקת הטיעון, ויש כל כך הרבה עדויות נגדו. והצוות שלו אומר שהוא היה מודע לכך שהוא התנהג בזלזול לעובדיו. אז יש דברים בגו.

 

מקווה שא' תיקח אותו למשפט אזרחי פתוח, שתתבע אותו על מעשיו, לא בגלל הפיצוי הכספי אלה כדי לנקות את האווירה , להוכיח שאנחנו לא מדינת עולם שלישי, שראויים אנו לשבת בין משפחות העמים, עם רמה מוסרית גבוהה. שכוח ושלטון לא מנצלים את האדם חסר ההגנה, ומוסדות המשפט לא נוטות לכיוון השחיתות והשלטון.

 

אני מתבייש, בגלל אנשים כאלה, בגלל מערכת המשפט, בגלל הבוחרים, בגלל א' הראשונה , השנייה וכל השאר.

נכתב על ידי רונן לוי , 29/6/2007 11:40   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונן ב-12/8/2007 21:19



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)