לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

המשמעות האמיתית

ניסיונות להגיע למה שכולנו היינו רוצים, תהליך של שינוי מלא באופטימיות עם תובנות מועילות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

יעדים


עוד שבוע עמוס עבר, התחלק בין מחויבויות רבות. העומס הרחיק אותי מפה, מהכתיבה ומהקריאה של הפוסטים בבלוגים החביבים עליי. אני מתעדכן בפוסטים האחרונים, מקדיש את הזמן לקריאתם ולא תמיד מגיב מפאת קוצר הזמן.

 

עדיין ישנם מטלות שלא השלמתי, אני צריך להגיש כמה עבודות ביום ראשון. כשהעבודה מתגברת, חוסר הסדר במשרד בא לידי ביטוי. כל נייר שמחפשים בין הערמות לוקח את זמנו עד שהוא נמצא. לא ניחנתי בלהיות מסודר, הבלגאן חוגג. אחד מהדברים שאני לא אוהב זה תיוקים, כך נראים גם פני הדברים. לקחתי על עצמי משימה לסדר את הניירת במשרד, אני רוצה לעמוד בה עד סוף השבוע הבא.

 

בקרוב אני אוסיף למשרד עוד עובד/ת לתפקידי ביקורת ומזכירות כדי שאוכל לתת שירות טוב ויחד עם זה להמשיך בשיווק ולהוסיף לקוחות ופרויקטים. (זה יעזור לי גם בנושא הסדר במשרד).

 

יולי כבר עבר את מחציתו, וחום הקיץ נותן את אותותיו. כבר שבועיים לא הייתי בים. מחר ננצל את הזמן ואלך להליכה לאורך החוף במסלול החביב עליי. נאוורר את המחשבות שהצטברו בזמן האחרון, נפנה מקום למחשבות חדשות.

 

לכל אחד מאיתנו יש יעדים בחיים. גלויים, סמויים, מעורפלים, בהירים. חשבתי להעלות את היעדים האלה על הכתב, גם האישיים וגם התעסוקתיים, חברתיים וכדומה. מעין רשימה של דברים שהיינו רוצים לבצע, להשיג, להגיע תוך שנה. זה יכול להיות להחליף סלון או לשנות מקום עבודה. לקבל תפקיד חדש, להתקדם בעבודה, להקים משהו, לצאת לחופש, להיכנס למערכת יחסים, להרזות, לצאת מהמינוס, להגיע למחזור מסוים בעסק, להתאהב, להשלים ועוד ועוד.

 

אני אשב על רשימת היעדים שלי ואעלה אותה בפוסט הבא. אשמח שגם אתם תרימו את הכפפה ותרשמו את רשימת היעדים שלכם לשנה הקרובה.

 

אפשר לחלק את הרשימה ליעדים לחודש הקרוב, לחצי השנה הקרובה ויעדים להגשמה תוך שנה.

 

בעוד שנה נחזור אל הרשימות ונראה איפה אנחנו עומדים, מה הצלחנו להגשים ולאן הצלחנו להגיע.

אני מציע לרשום יעדים ברי השגה, לתכנן תוכנית איך אנחנו מתכוננים להגיע ליעד ומה צריך לעשות כדי להגיע אליו. וכמובן עם המחויבות הדרושה להתחיל בדרך להגשמתם.

 

ומילות השבוע שלי הן: הגשמה, תכנון, התמדה, סדר והרבה אהבה.  

נכתב על ידי רונן לוי , 20/7/2007 12:25   בקטגוריות הרהורים, תובנות  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרה (הקודמת) ב-27/7/2007 12:09



כינוי:  רונן לוי

בן: 61




15,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן לוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן לוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)